Hvordan blokerer jeg en hjemmeside fra homeboks 4 | YouSee Community
Svar

Hvordan blokerer jeg en hjemmeside fra homeboks 4

Hvordan blokerer jeg en spilhjemmeside og slår til igen, så der ikke kan spilles når der laves lektier?
icon

Bedste svar af Kasper 14 maj 2019, 08:53

Hej mortenmeyer

Inde i Homebox's interface finder du en side der hedder "Adgangskontrol". Derinde er der så en fane, der hedder "Forældrekontrol" 🙂
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kender ikke meget til Homeboks, men er der ikke en Parental Control mulighed i den?
Omdømme 7
Badge +6
Kender ikke meget til Homeboks, men er der ikke en Parental Control mulighed i den?
Jo, men den er ikke særlig brugbar, for tilsyneladende kan den kun anvendes hvis der tilkobles eksterne enheder til routeren. I hvert fald under det punkt på min Homebox står der:
Der er ingen enheder tilsluttet

Så er man bedre tjent med at se om YouSee's egen sikkerhedspakke har sådan en funktion.
I min F-Secure Safe, som er moder programmet til YouSee's pakke, der har man en sådan funktion: Familieregler
Det luskede med de regler er at de skal oprettes på ens konto hos F-Secure, som sikkerhedspakken alligevel altid er koblet op til for opdateringer osv. Så derved kan ungerne ikke pille ved indstillingerne uden at kende mors eller fars brugernavn og password til kontoen.
Omdømme 7
Badge +7
Hej mortenmeyer

Inde i Homebox's interface finder du en side der hedder "Adgangskontrol". Derinde er der så en fane, der hedder "Forældrekontrol" 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej mortenmeyer

Jeg håber, at du fik svar på dit spørgsmål 🙂

Markér gerne det mest brugbare svar i denne tråd via knappen "Bedste svar".

Besvar