Hastighedstest - Licence Expired (Flash player problem) | YouSee Community
Spørgsmål

Hastighedstest - Licence Expired (Flash player problem)


Får denne besked:



Flash er slået til ☺️

3 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +2
Hej Trunehus

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar, jeg prøver derfor at hjælpe til.

Har du forsøgt fra andre browsere? Hvis ikke, så vil jeg foreslå at du prøver dette, for at se om du stadig oplever det samme.

Özcan, YouSee Forum Team
Prøvet med:
Opera
Firefox
Edge
Crome
... samme problem.

Tænkte blot om der var andre der kunne få det til at virke. Der står jo at det er Webmasteren der har problemet. (altså hjemmeside = softwaren i boksen ?)

Men er der andre der har kørt testen via ADSL boksen, så er det jo ikke boksen 😃
Med lidt hiv og sving - kan jeg få Crome et skridt videre (indstillinger, flash på alle sider)

Nu downloader boksen en fil der hedder NetGauge til harddisken og så sker der ikke mere.

Det er lidt ærgerligt at boksens hastighedstest ikke virker, da den er rigtig godt i fejlfindings øjemed. :S

Specielt hvis man går efter en lav Ping tid. (man undgår jo switche, hubs, WIFI osv. - de tager jo alle lidt tid)

HÅBER der er en der vil fortælle om de kan få det til at virke.

Gå in på boksen (http://192.168.1.1)
TRYK på "Internetforbindelse" øverst til højre.
TRYK på "overvågning af trafikhastighed."

Nu kommer fejlen - som via link siger:

The license for this Speed Test has expired. Please contact the webmaster of this site to let them know.

Besvar