Har installeret en tv-boks fra Yousee. Nettet med tilhørende router er samme sted fra. Men gud noget ubrugelig l...
Jeg har flere ugentlige problemer med tv-boksen, hvorfor jeg flere gange har kontaktet Yousee for hjælp. Og hver gang får jeg de samme svar. Restart det hele, sluk for boksen og genstart efter 1 min. m.m. Jeg har fået rigtig dårlig vejledning fra tid til anden. Og trods derfor ved fornyet kontakt. bliver der startet med: Du skal....bla-bla ALT DET ER PRØVET OP TIL MANGE GANGE. Hvordan får man Yousee til at sige det er noget l... de har sendt på markedet. ?? Normalt ville leverandøren give andre skylden. Men det går ikke her. Yousee er hovedleverandør. Til Yousee: Hvad gør i for at jeg ikke skal rive skidtet ud af vægge, og sende det hele tilbage til jer. ? Det er noget jeg betaler for. En vare som ikke dur. Hvad gør i ved det..?? ....:-( Derudover fortæller manualen til boksen samtidig at man kan nøjes med en fjernbetjening til tv-et, hvilket ikke kunne lade sig gøre. Ved henvendelse til Yousee vedr. dette blev der svaret at det ikke kunne lade sig gøre. Slut. Med et ordvalg som næsten sagde, at hvis du ikke forstod dette, var du heller ikke til at hjælpe.