Det vælter ind med spam mails | YouSee Community
Spørgsmål

Det vælter ind med spam mails

• 29 september 2019
  • 1 kommentar
  • 90 visninger

Jeg bruger webmail hos yousee/TDC. For ca. et år siden væltede det ind med spam og indtil for et par måneder siden var der ikke noget.
Nu VÆLTER det ind igen. Jeg har fulgt beskrivelserne med at lægge domæne/mailadresser over i indstillinger med spammails og lægger efterfølgende mails over i spamfilter, men det vælter stadig ind. Jeg kunne se at den seneste måned havde jeg fået ca. 600 spammails (ca. 30 om dagen). Yousee spamfilter tager ca. 10-15 mails - resten skal jeg lave samme manøvre med. Efter en uge var "indstillinger for spammails" fyldt da de kun kan tage 100 domæner. Jeg har endda set at nogle domæner kommer igen og igen selvom de er lagt over i indstillinger.
Jeg har kontaktet kundeservice 3-4 gange, MEN de kan ikke sige noget om, hvornår Yousee/TDC interne spamfilter bliver prioritereret.

Jeg er desperat for jeg skal slette spam på Iphones, Ipad og bærbar PC hver dag. Nogle gode ideer?? Forlade yousee? Købe spamfilter?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Der kan da oprettes en Mail andre steder, som f.eks hos Google eller hos en af de andre Web mail udbydere. Bruger selv Google, der fanges alt som er markeret som spam.

Besvar