Dårlige/meget ringe WiFi efter at have fået ny Router | YouSee Community
Spørgsmål

Dårlige/meget ringe WiFi efter at have fået ny Router

• 8 december 2018
  • 1 kommentar
  • 169 visninger

YouSee skev: "Vi kan se du har en gammel YouSee Home boks, du kan få en ny og forbedre udgave gratis". Hvem vil ikke gerne have det!
Men magen til elendig router har jeg længe set. Mit WiFi signal er nærmest ikke eksisterede. Både 5G og 2.4G forsvinder efter 6-7 m, og at prøve at streame YouSee TV/Film over telefon/tablet, er ikke længere muligt. Må slå wifi fra for at få en ordentlig forbindelse. Har testet kanaler og ladt routerne selv optimere hvilken der skulle være bedst, uden held. Kan se max én anden router i nærheden. Placeringer er helt den samme (midt i huset, højt oppe), intet har ændret sig.
Er der andre som har/ har haft samme problem? Eller har jeg fået en 'mandags' udgave. Det kan ikke være rigtigt at jeg skal til at sætte extender op rund omkring!
Please, lad min få min gamle router tilbage. Ærgerligt at jeg nåede at sende den tilbage 😞

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej gr_nirsk

Jeg må indrømme, at det er lidt begrænset, hvad jeg kan gøre her på forummet, men oplever du problemer med den nye router, ser vores support gerne nærmere på det. Jeg kan dog ikke give nogen garantier, når det kommer til trådløst, så jeg kan ikke love noget.

Vores support kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar