Blokering for adgang til hjemmesider | YouSee Community
Spørgsmål

Blokering for adgang til hjemmesider

Jeg har lige fået ny Homebox, men kan ikke som i den gamle Homebox, opsætte at visse IP adresser ikke kan tilgå en bestemt hjemmeside. Hvordan gør jeg så det nu?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er der prøvet med en anden browser.?
Det har ikke så meget med browseren at gøre. Menupunktet i routerens indstillinger findes ikke længere. Det er den jeg søger. Findes der et andet sted (..som jeg ikke har fundet) eller findes muligheden i routeren bare ikke længere.
Men tak fordi du svarede.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har det desvære med at fjerne funktioner i deres routere for at lette supporten af dem. I min 3890 ligger det (så længe det varer) under "Parental Control".
Under 'Forældre kontrol' findes (desværre) kun muligheden for at blokere ip adresser/enheder, til overhovedet, at kunne gå på internettet i løbet af ugen (man-Søn). Det jeg mangler er, at kunne blokere en IP adresse (et IP område) til at kunne tilgå en hjemmeside (www.xxx.pl) - overhovedet!
Eks. 192.168.20-192.168.1.25 - www.blokeret.ru (kald fra disse ip adresser til denne side blokeres)
Omdømme 7
Badge +7
I 3890 på kabel er det også kun muligt at tidstyre IP-adresser. Jeg mener at kunne huske forgængeren 3686 også kunne blokkere for sites.
Omdømme 7
Badge +3
Prøv at undersøge om der er mulighed for blokering i en eventuel installeret sikkerhedspakke. Måske skal der installeres en tilføjelse til sikkerhedspakken.

Besvar