YouSee Support og manglende supportering af MAC-adresser hvis en router fra YouSee står i bridge-tilstand | YouSee Community
Spørgsmål

YouSee Support og manglende supportering af MAC-adresser hvis en router fra YouSee står i bridge-tilstand

• 20 marts 2019
  • 1 kommentar
  • 172 visninger

Omdømme 2
Hej YouSee

Der har igennem flere indlæg her på forum været en debat i forhold til, at YouSee Support ikke vil være behjælpelig med at afregistrere fejltildelte MAC-adresser fra folks egne routere, såfremt, at YouSee's egen router, for eksempel en Sagemcom FAST3890V3, står i bridge-tilstand.

Hvad gør jeg som kunde, hvis min router fra YouSee kører i bridge-tilstand, og YouSee Support ikke vil være behjælpelig med at afregistrere fejltildelte MAC-adresser til den/de routere, som jeg har haft kørende bagved routeren fra YouSee, imens denne har kørt i bridge-tilstand?

På forhånd tak for svaret, og god dag.

Mvh Anders.

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +7
Hej Anders

Du mangler svar her, så jeg byder da gerne ind her også 🙂

Når modemmet sættes i bridge mode og der tilkobles en anden router eller pc, skal denne aktiveres på en aktiveringsside, der gerne skulle frem automatisk når browseren genåbnes efter omkobling af udstyr.

Det er umiddelbart lidt uden for vores supportomfang, men problemet skulle gerne kunne løses ved at nulstille YouSee modemmet, hvorved det går i NAT mode.

Besvar