Systemtime (Hvorfor bliver udstyret ikke opdateret med korrekt tid i sommertiden) | YouSee Community
Spørgsmål

Systemtime (Hvorfor bliver udstyret ikke opdateret med korrekt tid i sommertiden)

Systemtime i Router og på programvejledning (kanaloversigten)

Hvornår kommer YouSee med software opdateringer som kan angive den korrekte tid i sommerperioden? Jeg har kendt til problemet i helt tilbage fra 90erne når det drejer sig om kanoversigten at der ikke angives korrekt sommertid.
Her i år støtte jeg så på problemet igen, men med routeren Sagemcom Fast 3890 i forbindelse med forældrekontrol routerne opdater heller ikke "systemtime" ved overgang til sommertid. Problemet har været der hele tiden og vi skal bare afvente næste opdatering når spørgsmålet ender i support !!!

Men hvorfor får YouSee ikke rettet problemet i udstyret?

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg har godt nok et 6250 modem, men tiden passer også på kanaloversigten.
Omdømme 7
Badge +7
EPGen på Humaxen var i orden dagen efter overgang til sommertid.
Omdømme 7
Badge +7
Det er for dårligt, at YouSee ikke har rettet det endnu i softwaren, da de jo har overtaget vedligeholdelsen af den. Vi er vant til udstyr i dag automatisk retter til sommertid. Fint du bringer det op. Håber en YouSee admin bringer det videre. Var ikke klar over min 3890 router kører vintertid.
Omdømme 7
Badge +7
EPGen på Humaxen var i orden dagen efter overgang til sommertid.
Bruger du ikke også en 3890?
Omdømme 7
Badge +7
Jo det gør jeg, men EPGen passede, derimod da jeg fik det nye TV på nettet, så måtte tiden stilles til GMT +2, ellers passede EPGen ikke på det.
Omdømme 7
Badge +7
Jo det gør jeg, men EPGen passede, derimod da jeg fik det nye TV på nettet, så måtte tiden stilles til GMT +2, ellers passede EPGen ikke på det.
Jeg mente om du kunne se tiden på dit modem?
Mit nyeste tv har ikke det problem.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke noget at bruge det til, hvis det er årsagen til ændring af tid på TVet, så er det problem jo løst.
Omdømme 7
Badge +7
Det var nu mere et spørgsmål, om du havde samme fejl som trådstarteren. Ikke for din egen skyld. ?
Omdømme 7
Badge +7
Humax boksene har korrekt tid, det har Shield TV også, Tablets Ligeledes, så det ser ikke ud til at der er problemer med det på nogen måde, udover TVet, hvis det skyldes Modemmet.
Omdømme 5
Badge +1
Det forklarer måske hvorfor vi ikke har fået forældre kontrol til at virke ordentligt. YouSee se at få ordnet dette forhold, så vi ikke skal tænke på jeres fejl og bare kan kigge på klokken og sætte forældre kontrol i 3890.
Omdømme 7
Badge +7
Humax boksene har korrekt tid, det har Shield TV også, Tablets Ligeledes, så det ser ikke ud til at der er problemer med det på nogen måde, udover TVet, hvis det skyldes Modemmet.
Kan du ikke bare gå ind på dit modem og se, om klokken passer?
Omdømme 7
Badge +7
Har aldrig været inde i det, der var et problem med aktivering da det blev tilsluttet, så You See satte det op.
Omdømme 7
Badge +7
Har aldrig været inde i det, der var et problem med aktivering da det blev tilsluttet, så You See satte det op.Du kn da gå ind via din PC.

Besvar