Stop for "Bland selv service" bredbånd | YouSee Community
Svar

Stop for "Bland selv service" bredbånd

Desværre stopper Yousee med denne ydelse, som jeg åbenbart er en af de få, som anvender...

Nogen der er bekendt med om ens hastighed "nulstilles" til standardhastighed eller om man beholder den hastighed, som er valgt?
icon

Bedste svar af Radiomanden 9 november 2018, 10:12

Det er noget tid siden det blev bekendtgjort at bredbånd bland selv udgår i de abonementer hvor det stadig indgår.
Der vil så blive leveret den oprindelige hastighed på abonementet.
Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er noget tid siden det blev bekendtgjort at bredbånd bland selv udgår i de abonementer hvor det stadig indgår.
Der vil så blive leveret den oprindelige hastighed på abonementet.
En skam den funktion blev fjernet, brugte den flittigt og var det bedste argument for at beholde yousee bredbånd...

Fik ikke besked fra Yousee på mail at de havde fjernet muligheden, fandt ud af det ved tilfælde da jeg synes ikke upload hastigheden passede til min valgte - dårlig stil
Omdømme 7
Badge +7
Det er der vist ikke givet individuelt besked om, har heller ikke fået noget om det, har kun læst om det da det blev bekendtgjort.
Burde de have givet dem som har abonnement besked om direkte. Selv fik en mail i november at de lavede ændring på mit abonnement, men de skrev stadig jeg havde "bland selv" inkluderet... Men nu er den væk her i januar
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det ophørte ved udgangen af 2018.
Mit blandselv er lige blevet fjernet, men ud over det har de så valgt at fjerne 20mbit af min upload
Så min linje er gået fra 140/30 til 150/10, havde fået mail om jeg ville stige til 150, intet om min upload skulle falde. Er i gang med at undersøge hvad der er sket, første svar var ! bare ærveligt brug 30 kr mere for at få mere upload.
Mit blandselv er lige blevet fjernet, men ud over det har de så valgt at fjerne 20mbit af min upload
Så min linje er gået fra 140/30 til 150/10, havde fået mail om jeg ville stige til 150, intet om min upload skulle falde. Er i gang med at undersøge hvad der er sket, første svar var ! bare ærveligt brug 30 kr mere for at få mere upload.

Stor skam de fjernede bland selv funktionen, den var gylden værd og noget som gjorde Yousee bredbånd godt.

Jeg blev tilbudt at omlægge mit internet fra 150 / 30 mbit for 329 kr til 150 / 150 mbit for 399 kr/md (150/30 på 349 kr/nd + ekstra upload 150 mbit på 50 kr/md), som ender på samme pris som 300 / 60 mbit. MEN jeg ville så miste min tjenester som Yousee musik og C-more hvis jeg skifter...
Omdømme 7
Badge +7
Har vores bland selv stående med 55/55. Skifter YouSee tilbage til 100/10 går vi sikkert til Kviknet og får 300/60 for 249 kr. (10 kroner billigere end vi betaler nu efter prisstigningen for 100/10).
Omdømme 7
Badge +7

Stor skam de fjernede bland selv funktionen, den var gylden værd og noget som gjorde Yousee bredbånd godt.

Jeg blev tilbudt at omlægge mit internet fra 150 / 30 mbit for 329 kr til 150 / 150 mbit for 399 kr/md (150/30 på 349 kr/nd + ekstra upload 150 mbit på 50 kr/md), som ender på samme pris som 300 / 60 mbit. MEN jeg ville så miste min tjenester som Yousee musik og C-more hvis jeg skifter...

Det kan så fås igen med You See More. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Radiomanden, hvad kan fås igen? Bland Selv eller C-more?

Hvis du mener C-more og andet, så skal jeg betale for et meget højere abonnement end jeg gør idag, fordi jeg skal så flytte telefoni eller tv over til yousee, så det løser ikke at yousee har forværret mit produkt.
Omdømme 7
Badge +7
C More og Musik kan fås med You See More. 2 Produkter = 3 fordele. 3 Produkter = 5 fordele.
Omdømme 7
Badge +7
TDC har fået nye ejere, og der er tilsyneladende nogen veluddannede økonomer blandt de nye ejere, som har valgt at teste priselasticiteten på TDCs produkter. Dette gøre ved at lave nogen markante prisfald eller prisstigninger, og se hvor mange kunder man vinder/taber fra/til konkurrenterne. Vi er kunde på coax, og her er mig bekendt følgende udbydere: YouSee, Hiper (ejet af TDC), Kviknet, Stofa og Telenor.
https://www.ageras.dk/ordbog/priselasticitet

Besvar