Slettes playlisterne? | YouSee Community
Svar

Slettes playlisterne?

Vi har skiftet bredbåndsudbyder fra i dag og Yousee Play er således ikke tilgængelig længere.
Hvis vi skifter tilbage til Yousee, vil playlisterne så stadigvæk ligge der?
Yousee login vil fortsætte, da vi har fuldpakken.
icon

Bedste svar af Radiomanden 10 juni 2019, 18:00

Det gør ingen forskel, har samne lister på alle enheder, der synkroniseres mellem dem, da log in er det samne.
Trådstarter ønsker you seebredbånd igen, mwn der er jo ikke længere musik med og det har der jo ikke været længe.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der fås ikke musik med i bredbånd, det er ophørt for længe siden, det fås med mobil abonnement eller med you see more.
Omdømme 7
Badge +3
Når han skriver om de slettes må det vel betyde han har haft adgang til Yousee Musik...

Men jeg forstår ikke ret spørgsmålet han stiller...?
Omdømme 7
Badge +3
Btw, De er ved at ændre i det musik, så jeg troede halvdelen af mine Lister var væk, men det var kun fordi (tror jeg) at jeg bruger en anden PC...
Omdømme 7
Badge +7
Det gør ingen forskel, har samne lister på alle enheder, der synkroniseres mellem dem, da log in er det samne.
Trådstarter ønsker you seebredbånd igen, mwn der er jo ikke længere musik med og det har der jo ikke været længe.
Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden 🙂

Jeg tillader mig lige at markere Radiomandens svar som bedste svar.

Det gør jeg fordi at han har ret i, at der i dag ikke følger YouSee Musik med YouSee Bredbånd.
Det gjorde der således på en noget tidligere bredbåndsportefølje - den kan man ikke komme tilbage til, hvis man opsiger abonnementet (eller opgraderer/ændrer til nuværende portefølje).

Som er det er i dag, så fås YouSee Musik som en YouSee More fordel eller som en medfølgende tjeneste til YouSee Mobil.

I forhold til at få playlister tilbage, så er det ikke noget der kan garanteres, men de kan muligvis søges frem på YouSee Musik, så de kan følges igen fra profilen.

Besvar