Sikkerhed og 5g router | YouSee Community
Spørgsmål

Sikkerhed og 5g router

Efter den sidste opdatering af windows 10 (tror jeg) kan trådløs laptop ikke logge på 5g router - samtidigt, når man manuelt logger på samme router med 4g, skriver laptoppen at forbindelsen ikke er sikker og at man skal bruge en anden router, som er tidsvarende ...?

Er der ny router på vej fra Yousee?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Mobilt Bredbånd.? 5G er vist ikke i brug endnu, der bruges 4G, så hvad er det der er problemet.
Nej, det er min trådløse Wifi Netgear router, som har (havde) de to valgmuligheder - intet problem for mobilen at logge på ******_5GHz ( og så er det åbenbart 2,4 og ikke 4GHz)
Omdømme 7
Badge +7
Du skal ind i Windows og fortælle din forbindelse til router er sikker. Modsat en usikker forbindelse på f.eks. en cafes wifi.
Jeg prøver at vente et par dage, for at se om 5GHz dukker op igen - om det er Windows eller Yousee .
Jeg kan godt komme på 2,4 GHz men får at vide at den er utidssvarende.

Omdømme 7
Badge +7
Du må logge ind på routeren og se på hvad wifi står til. Instruktion i bunden af router. Det er længe siden jeg har haft en Netgear router fra YouSee. Klag din nød til YouSee på 70 70 40 40, og det kan være de opgraderer din router til en nyere gratis.
Nå, jeg nåede ikke at få forbindelse til routeren - men ventetiden gjorde jobbet, så hvor fejlen lå, må henligge i det uvisse 🙂

Besvar