sagem 3890 V3 ser også ud til at være ustabilt | YouSee Community
Spørgsmål

sagem 3890 V3 ser også ud til at være ustabilt

Vis første besked

56 Kommentarer

Omdømme 2
Nå, en ny status melding herfra.

Teknikeren kontaktede mig igen, og jeg kunne bekræfte at linjen havde været stabil.

Nu kører jeg så bare DOCSIS 3.0, og maks upload på 150 Mbit/s, hvilket ikke strækker sig til det jeg har brug for.

Da jeg var på ferie kontaktede teknikeren mig igen, og forklarede at det var en fejl højere oppe i systemet, så han ikke kunne gøre noget, og at de ikke kunne holde min sag kørende inde hos dem, så han var nød til at lukke den.

Jeg har meget svært ved at se hvorfor YouSee ikke har en "afventer" til sager, men det er selvfølgelig nok nemmere at forklare til ledermødet at der kun er 30 sager åbne i stedet for 500...

Så nu har jeg kontaktet klageafdelingen, som jeg afventer at høre fra. Utroligt at de ikke tager problemet mere seriøst.

Nogen der har en idé til hvad vi kan gøre, eventuelt i samlet flok for at få YouSee's fokus?
En anden ting er, at du ene mand kan lægge beslag på al kapaciteten i returvejen, da du lige nu kun benytter 3.0-kanalerne. Det er en grund mere til, at de skal få fingeren ud. 🙂
Omdømme 5
Badge +1
I dette fora har jeg læst om flere der har fået løst problemet ved at få "nedgraderet" til DOCSIS 3.0
Spørgsmålet er så om jeg skal indsende en ny klage, da jeg stadig har nedbrud 3 gange om ugen.

På den anden side virker det aldeles urimeligt at Yousee ikke leverer en stabil forbindelse.

Jeg er enig med forummanden i at dette kun er en workaround, men husstanden her, er ved at blive grønne i hovedet over de vedvarende nedbrud.
Omdømme 5
Badge +1
Graf for sidste uge tilføjet. Den blå bar (Packet loss) er udtryk for de antal gange modem er gået død. Ialt 3 gange i sidste uge.

Omdømme 5
Badge +1
Shit mit modem er blevet opdateret til software version 50.10.21.T5. Hvis det vat "trals" før er det nu endnu værre. Moden dør sommetider flere gange om dagen. Ved upload/Download blot med 40 % af det maksimale dør modem efter kort tid.
Omdømme 6
Badge +2
Hvad siger teknikkerne til det? Jeg havde et tilsvarende problem, men det lykkedes til sidst for dem at finde årsagen. Tror det var indstrålingsproblematikken.

Besvar