Ps4 Nat type mislykkes | YouSee Community
Spørgsmål

Ps4 Nat type mislykkes

Hej. Min playstation 4 kan ikke finde en nat-type. Når jeg googler fejlkoden som jeg bliver givet (NW-31374-8), får jeg at vide at jeg skal "Kontrollere, at firewall-indstillingerne for din router eller dit adgangspunkt ikke blokerer UDP-portene 3478 og 3479." Derudover bliver der også skrevet, at problemet kan være en del trafik på serverne.

Jeg har intet problem med at spille online, men jeg kan ikke spille med andre.

Jeg har prøvet at "resette" routeren og jeg har gendannet dataen på min playstation, men intet virker. Jeg er ikke den store wifi nørd, så er lidt på bar bund.

Routeren er Sagem fast 3638

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis åbne porte ikke virker sættes consolens faste IP adresse i DMZ på routeren.
Jeg har samme problem. bliver hele tiden smidt af når jeg spiller RED DEAD REDEMPTION 2 online. det er super frustrerende.

har læst mig frem til port forwarding og Nat type 1 , men kan ikke få det til at virke
Omdømme 7
Badge +7
Hej Hr. Vestergaard

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg byder lige ind.

Vi har ikke nogle fejl med NAT type på dette modem, så jeg er lidt i tvivl om hvad der så ellers er problemet.

Hvor længe har dette stået på og har det virket tidligere?
Har samme problem...
Jeg bliver også smidt af hele tiden i RDR2 online. Det er super træls.
Da jeg havde Fulleate. Skete det ALDRIG. Men tilgengæld kunne jeg ikke trække mere end 10mb. Så derfor skiftede jeg til yousee. Og må indrømme at jeg ik er særlig imponeret indtil videre.
Håber der er nogle der kan komme med et svar. Uden at skifte udbyder. Bare fordi man gerne vil spille RDR2 online
Krydser fingre for at der findes en klog mand derude
Omdømme 7
Badge +7
Der er skrevet andet sted på forummet, at der vil på et tidspunkt komme en opdatering som skulle fixe det.
Ja det er 100 år siden ?
Men jeg har Googlet mig frem og tilbage.
Og nu har jeg selv løst problemet. Så jeg bliver ikke smidt af længere når jeg spiller RDR2 online. Ved at åbne forskellige porte i Port forwarding (eller hvad det hedder) inde i ens router.
Plus jeg har læst at det skulle være godt At gå ind på sin ps4 i ens netværk og ændre ens MTU til 1464. I stedet for at den står på automatisk. Eller 1500.
Ved ik om det har noget at sige overhovedet. Men det hjælper.
Ja det er 100 år siden ?
Men jeg har Googlet mig frem og tilbage.
Og nu har jeg selv løst problemet. Så jeg bliver ikke smidt af længere når jeg spiller RDR2 online. Ved at åbne forskellige porte i Port forwarding (eller hvad det hedder) inde i ens router.
Plus jeg har læst at det skulle være godt At gå ind på sin ps4 i ens netværk og ændre ens MTU til 1464. I stedet for at den står på automatisk. Eller 1500.
Ved ik om det har noget at sige overhovedet. Men det hjælper.

Jeg havde ellers prøvet med port forwarding uden held. Kan være jeg skulle prøve det med MTU, men tvivler på det hjælper.

Besvar