Problemer med internetforbindelsen iøjeblikket | YouSee Community
Svar

Problemer med internetforbindelsen iøjeblikket

Omdømme 4
Badge
Er der andre som også har oplevet, at internetforbindelsen kommer og går? Har oplevet dette et par dage. Først troede jeg, at efter gennemgået tjek på router, så fandt jeg ud af at routeren lyste som den skulle. For så bagefter, at gennemgå diverse kabler +, at slukke routeren i ca. 1 min. Hvorefter, at det virkede super. For så efter et stykke tid, så blev forbindelsen afbrudt igen. Har lige købt et nyt kabel til routeren. Troede, at det var kablet der var skyld i det. Men! Nej. Det ser ud til, at det bliver ved med at fortsætte. Har prøvet alt som jeg kan og har mulighed for, så jeg spørger bare. Kan det have noget at gøre med, at YouSee har problemet på deres central?
icon

Bedste svar af Slangefar 3 juli 2017, 20:52

Ja, det har betydning for kendte fejl og mangler. Du kan prøve om du finde noget lignende med 3686 ved at søge her i forum. 3686 kom først og der må være mange med dem. I dag er 3890 standard router, da den åbner mulighed for gigabit internet (DOCSIS 3.1).
Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du checket om der står noget på https://kundeservice.yousee.dk/driftsinformation ?
Omdømme 4
Badge
Slangefar
Dette er forsøgt mange gange. Hvorpå, at der ikke er beskrevet noget.
Omdømme 7
Badge +7
Har du checket din antenne ledning sidder godt fast i begge ender? Her oplevede vi indstråling kom ind i antennekablet og løb tilbage til router. "Støjen" fik vores router til at genstarte. Er dit antennekabel høj frekvens tæt? Hvilken router bruger du?
Omdømme 4
Badge
Slangefar
Jeg kan garantere for, at jeg har tjekket. Mit tilsluttede kabler er de nyeste, så mit tilsluttede router = Sagem.
Omdømme 7
Badge +7
Model 3686 eller 3890?
Omdømme 4
Badge
Slangefar
Min model = 3686. Har det nogen betydning?
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det har betydning for kendte fejl og mangler. Du kan prøve om du finde noget lignende med 3686 ved at søge her i forum. 3686 kom først og der må være mange med dem. I dag er 3890 standard router, da den åbner mulighed for gigabit internet (DOCSIS 3.1).
Omdømme 4
Badge
Slangefar
Virker som om, at det virker nu 🙂
Omdømme 4
Badge
Igen har jeg kvajet mig. Troede, at det var: Slangefar der fik det bedste svar og alligevel, så trykker jeg på mig selv. Troede, at jeg trykkede på: Slangefar?
Omdømme 5
Badge +6
Igen har jeg kvajet mig. Troede, at det var: Slangefar der fik det bedste svar og alligevel, så trykker jeg på mig selv. Troede, at jeg trykkede på: Slangefar?

Har lige rettet det til - håber det er det rette svar, jeg har markeret - ellers må du lige sige til :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 4
Badge
Hej Stefan
Har lige et spørgsmål. Hvordan markere man en bruger til bedste svar :?, så jeg ikke gentager samme fejl en anden gang 🙂
Omdømme 4
Badge

Har lige rettet det til - håber det er det rette svar, jeg har markeret - ellers må du lige sige til :)

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan
Det er desværre ikke det rette svar du har markeret, så hvis du lige retter det til: " Ja, det har betydning for kendte fejl og mangler " som Slangefar fyldestgørende har beskrevet i kommentaren, så ville jeg sætte stor pris på det 🙂

Besvar