Problemer med at sætte min egen router op | YouSee Community

Problemer med at sætte min egen router op


Jeg har købt en Asus AC66U som jeg gerne bruge som min primære istedet for den Netgear CG3000 som jeg har fra YouSee. Jeg har prøvet at følge guiden YouSee har lavet, men når jeg fjerner fluebenet i NAT mode, så er der hverken forbindelse på min nye eller min gamle router, har prøvet at vente 20-30min, men stadig ingen forbindelse så jeg kan ikke gå ind og aktivere Routeren. 
Nogen ide til hvad det er problemet kan være?

Hilsen Jacob


2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Satte selv en Asus router op for en ven for en månedstid siden, og det drillede også.
Det var først, da vi gik ind på siden aktiver.yousee.dk, af der kom forbindelse til nettet.

Hvis du ikke kan komme ind på aktiver.yousee.dk, så tjek lige hvilken dns-server, som er angivet i Asus- routeren.

Man kan måske tilgå aktiver.yousee.dk på 80.62.121.114
Omdømme 5
Badge +5
Du skal aktivere den på aktiver.yousee.dk. Kan du ikke komme derind og få den aktiveret, skal du ringe til YouSee og bede om at tale med udvidet support, der manuelt kan aktivere din routers MAC adresse på netværket.

Rinng til teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 8.00-20.00 - weekend/helligdage 10.00-20.00

Besvar