Problemer med 5GHz? | YouSee Community
Spørgsmål

Problemer med 5GHz?

Omdømme 4
Badge
Er der andre end mig, som også oplever problemer med: 5 GHz på internettet? Når jeg er uden 5 GHz, så virker internetforbindelsen perfekt, så hvorfor virker det ikke med 5 GHz? Håber inderligt, at YouSee snart får genoprettet denne fejl, så vidt jeg forstår, er fejlen eller skyldes hos YouSee?

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du skal være opmærksom på, at 5 GHz virker bedst på korte afstande fra modem og 2.4 GHz virker bedre på afstand af modem.
Jeg har også begge dele, men har ingen problemer. Slår over på 2.4 GHz hvis afstanden er for stor.
Omdømme 4
Badge
Du skal være opmærksom på, at 5 GHz virker bedst på korte afstande fra modem og 2.4 GHz virker bedre på afstand af modem.
Jeg har også begge dele, men har ingen problemer. Slår over på 2.4 GHz hvis afstanden er for stor.

Hej Joern
Mit modem står ca. 2 armlængder fra hinanden, så man skulle da mene, at det ikke havde betydning? Har ellers ikke haft problemer før.
Omdømme 7
Badge +7

Hej Joern
Mit modem står ca. 2 armlængder fra hinanden, så man skulle da mene, at det ikke havde betydning? Har ellers ikke haft problemer før.

Hvad mener du med, at dit modem står ca. 2 armslængder fra hinanden?
Hvilket modem har du?
Omdømme 4
Badge

Hej Joern

Hvilket modem har du?
Det jeg mener er, at mit modem står i vindovskarmen . Mit modem er: 3890, så det står tæt på mint system.
Omdømme 4
Badge

Hej Joern

Hvilket modem har du?
Det jeg mener er, at mit modem står i vindovskarmen . Mit modem er: 3890, så det står tæt på mint system.

Jeg beklager stavefejl, skulle have stået: "Vinduskarm " 😉
Omdømme 7
Badge +7

Hej Joern

Hvilket modem har du?

Jeg beklager stavefejl, skulle have stået: "Vinduskarm " ;)

Jeg ville nok sætte det højere op. Prøv at nulstille dit modem.
Omdømme 4
Badge

Hej Joern

Hvilket modem har du?

Jeg beklager stavefejl, skulle have stået: "Vinduskarm " ;)

Jeg ville nok sætte det højere op. Prøv at nulstille dit modem.

Nulstiller man sit modem, ved at slukke og vente i ca. 10 sec? Eller, at lukke ned og vente ca. 5 -10. min?
Omdømme 7
Badge +7
I bunden af dit modem sidder der en lille sort "klat". Den skal trykkes ind med en spids ting. Herefter genstarter dit modem.
Omdømme 7
Badge +7
Du skal bruge reset funktionen på modemmet, hvor den er, kommer an på hvilket Modem.
Omdømme 7
Badge +7
Der er beskrevet, hvilket modem det er. Netop derfor skal han bruge den sorte knap i bunden ?
Omdømme 4
Badge
Har forsøgt med reset funktionen. Uden, at det har hjulpet (Sagem: 3890)
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at ringe til support på 7070 4040. De har åbent nu og lukket først kl. 20.00.
Omdømme 4
Badge
Prøv at ringe til support på 7070 4040. De har åbent nu og lukket først kl. 20.00.
Har lige kontaktet en support medarbejder hos YouSee, så bagefter. Hvorfor, at jeg blev afbrudt. Min mobil er og blev lige pludselig sløret på min iphone 8! Afbrudt! Hvad skyldes dette?
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke få nogen mening ud af det der skrives.
Omdømme 4
Badge
Kan ikke få nogen mening ud af det der skrives.
Jeg blev pludselig lukket ned fra samtalen. For så bagefter, at min Iphone 8 blev tilsløret. Efter samtalen med: YouSee Support medarbejder. Min Iphone 8, er stadig tilsløret
Omdømme 7
Badge +7
Er din mobil for indekset via WiFi?. Hvis det er tilfældet, så kan det skyldes, at dit modem er blevet afbrudt. Husk at WiFi fra i din mobil, så du ringer via dit mobilselskab.
Omdømme 4
Badge
Er din mobil for indekset via WiFi?. Hvis det er tilfældet, så kan det skyldes, at dit modem er blevet afbrudt. Husk at WiFi fra i din mobil, så du ringer via dit mobilselskab.
Har prøvet med: WIFI, angående. Iphone 8, alligevel, så mislykkes det. Sjovt nok, så kan jeg køre det på kablet.
Omdømme 7
Badge +7
Du skal slå WiFi opkald fra.
Omdømme 4
Badge
Du skal slå WiFi opkald fra.
Hvordan gør man lige det, når min mobil er tilsløret?
Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du med tilsløret?
Omdømme 4
Badge
Hvad mener du med tilsløret?
Min mobil 8, er tilsløret når jeg trykker på: Mobil Iphone!
Omdømme 7
Badge +7
Tilsløret, kan ikke afkode hvad der menes med det ord.
Omdømme 7
Badge +7
Har du haft mobilen helt slukket? Hvis ikke, så prøv.
Omdømme 4
Badge
Tro mig. Jeg har prøvet alt. Alligevel, så mislykkedes det!
Omdømme 4
Badge
Tro mig. Jeg har prøvet alt. Alligevel, så mislykkedes det!
Får alligevel at vide, at koden er forkert. Selvom, at jeg ved 100 %, sikker, på,at koden er på systemet

Besvar