PROBLEM MED INTERNEFORBINDELSE | YouSee Community
Spørgsmål

PROBLEM MED INTERNEFORBINDELSE

HEJ
Håber inderligt at mit indlæg bliver set af en chef i yousee.
Efter nogle driftforstyrrelser på vejen, fik jeg problemmer med mit net i huset. Skal restarte modem hver 2 time for at nettet virker. Har ringet flere gange til Yousee uden at få den hjælp jeg skal bruge.
De bliver ved med at sige at der er driftforstyrelser på vejen, men det er der ikke. De blev færdige i mandags.
Problemet er de medarbejder der sidder ved supporten intet aner.
Nu forklarer jeg hvad det er der er mit problem.

Efter driftforstyrelserne på vejen er der skiftet nye switch på vejen. Dvs. de gøre klart til de nye systemer som de er ved at lave de fleste steder så deres net er hurtigere.
Men de gamle modem vi har i huset kan ikke klare den hastighed.
Efter at have klaget flere gange har jeg så fået en ny modem, model sagencom 3686.
Men det virker ikke.

Der skal en modem model sagencom 8690 til og ny switch med 1 ingang og 2 udgange, for at det virker. Som fungere til det nye system der er ude på vejen.

Grunden til at jeg ved dette, er at jeg havde samme problem i min lejlighed. Og der ville Yousee heller ikke bare lige sådan lave det. De kom hele tiden med nye undskyldninger. Der er stadig driftforstyrelser eller vi kan ikke se fejl.....Men efter ca. 3 uger med reklamation fra min side fik jeg endelig en tekniker der lyttede til mig og skiftet switch i lejligheden og modem, som kan fungere med de frekvenser der er ude på vejen. og det var så modem sagemcom 8690 som passer og fungere perfekt, til det nye system.

Så nu har jeg samme problem i mit hus. Og igen samme problem med supporten. I dag fik jeg af vide at dem at de slet ikke havde den model sagecom 8690, indtil jeg beviste det modsatte. For jeg sidder med kassen som jeg har fået af Yousee til min lejlighed.

Men stadig ingen hjælp.
HVEM SKAL MAN HENVENDE SIG TIL, NÅR SUPPORTEN IKKE KAN HJÆLPE ?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er nogle fra You See der læser med her, men det er et brugerforum, og ikke en kontakt til You See i den forstand. De kan kontaktes på deres FB væg.
Radiomanden, tak for dit svar.
Omdømme 6
Badge +3
Desværre endnu et eksempel på, hvor ringe kundeservice efterhånden er blevet hos YouSee !
Det virker som om, der er flere og flere "telefontagere" ift. rigtige kundeservice medarbejdere.

Synes det er sørgeligt at en så stor koncern - som strør om sig med forherligelser af egne produkter i diverse reklamer - lader hånt om at pleje deres kunder på en ordentlig måde ! :@
Det sgutte i orden. Undskyld mit "franske".

Besvar