Prisstigninger | YouSee Community
Svar

Prisstigninger

Omdømme 5
Badge +1
Så ser de annoncerede prisstigninger for internet via coax til at være trådt i kraft.
Men hvad med de annoncerede prisfald? 500 Mbit forbindelser skulle være faldet fra 499 kr til 449 kr, men hastigheden kan ikke fås længere (jeg har prøvet).
1000 Mbit forbindelsen skulle være faldet fra 699 kr til 499 kr, men det er ikke sket alligevel. Godt nok angives der kun "efter nytår" i de udmeldinger jeg har set, så det kan lige så godt være til november. Er der nogen, der ved, om prisfaldene reelt kommer?
icon

Bedste svar af Sigvard 2 januar 2019, 14:24

Så er prisen på 1000 Mbit korrigeret til 499 kr kan jeg nu se
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Så er prisen på 1000 Mbit korrigeret til 499 kr kan jeg nu se
Omdømme 1
Som du selv har konstateret er prisen på 1000 Mbit nu sat ned til 499 - der er dog stadig et stykke ned til Hipers 339 for samme hastighed :-)

Jeg kan heller ikke finde 500 Mbit som en mulighed på Mit Yousee - hvis du ønsker den hastig tror jeg du skal kontakte kundeservice, de kan som regel tilbyde nogle alternative muligheder.
Omdømme 5
Badge +1

Jeg kan heller ikke finde 500 Mbit som en mulighed på Mit Yousee - hvis du ønsker den hastig tror jeg du skal kontakte kundeservice, de kan som regel tilbyde nogle alternative muligheder.

Det har jeg prøvet. Det kunne ikke lade sig gøre.
Nogle gange skal man ind på foreningssiderne for at finde alle oplysninger. Det er også kun der, der står noget omkring tilkøb af ekstra upload.

https://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/bredbaand.aspx

500/60 Mbit 449 kr.
Omdømme 5
Badge +1
Nogle gange skal man ind på foreningssiderne for at finde alle oplysninger. Det er også kun der, der står noget omkring tilkøb af ekstra upload.

https://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/bredbaand.aspx

500/60 Mbit 449 kr.

Kender godt siden og henviste også til den. Det havde ingen betydning. Hastigheden stod ikke i medarbejderens system. Til gengæld var der ingen problemer i at få den ekstra upload. De 50 kr mere om måneden vil de gerne gave.

Besvar