Printer på wifi modem | YouSee Community
Spørgsmål

Printer på wifi modem

Har et Sagemcom modem, og en Brother wifi laser printer, kan godt instaler printernen og skrive ud, men nu komme rproblemet, printeren er online i max 1min efter strøm, hvor efter den forsvinder fra mobiler og ipads der skal printe ud, hvis jeg tager strømmen og sætter det til igen kommer den online i 1min. det virker som om af mit modem bare slukker for wifi til printeren eller ikke lader den komuniker med ander på nætværket i mere end 1min afgangen, er der noget jeg skal rette i mit modems indstilinger?

Printer Brother HL-3140CW.
PS: læst af det kunne være noget med "AP Isolate" af gøre. men HVAD er det?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Klatmaler

Jeg kan se at du mangler svar her og det vil jeg gerne lige lave om på 🙂

Du skriver at det er som om, at modemmet slukker for WiFi til printeren, men har du lagt mærke til om netværket/netværksnavn også forsvinder på dine øvrige enheder når det sker? Hvis det er tilfældet, så tror jeg ikke at der skal foretages en ændring i modemmet for at løse dette.
Omdømme 7
Badge +3
Det kan være en indstilling i printeren, som bevirker at printeren slukker for alt efter at have været inaktiv. For at blive på nettet skal den forblive på stand-by eller dvale hele tiden.
Omdømme 7
Badge +7
Der er måske noget strømbesparelse i din printer, som du skal slå fra? Det vil måske få printeren til at slukke for den trådløse forbindelse, hvis den ikke bruges efter et stykke tid.

Besvar