Port-Fowarding - Har fulgt guiden herinde af Kasper - Det virker ikke her? | YouSee Community
Spørgsmål

Port-Fowarding - Har fulgt guiden herinde af Kasper - Det virker ikke her?

Vis første besked

30 Kommentarer

Det handler om hvem der er server og hvem der er klient. Netstat siger, at du på det tidspunkt ikke agerer server på nogle af de porte, du har forwardet. Hvis du altid er klient, så skal du aldrig forwarde porte.

Nu er jeg ikke lol-spiller, så hvad prøver du på at opnå? :)

Bedre ping. Adskillige online spil kan få lavere ping ved at port forwarde.
Okay, det hjælper på forvirringen. Forwarding handler om at lukke trafik ind på dit lokale net. Det er ikke noget, du kan få lavere ping af.
Okay, det hjælper på forvirringen. Forwarding handler om at lukke trafik ind på dit lokale net. Det er ikke noget, du kan få lavere ping af.

Læste bare dette på: https://portforward.com/

"When you are playing online games you might need to forward some ports in your router. Forwarding ports is a useful trick in gaming because it can really help to make your network connection most stable and frequently even faster. Routers were not designed to allow incoming network requests and some games can play tremendously better if an incoming connection is forwarded through the router to the game."
Omdømme 7
Badge +7
Hej Viegaard

Hvad ligger dine pingtider da på? 🙂 Oplever du at det LOL kører dårligt på dit netværk?
Omdømme 7
Badge +7
Har du bekræftet, at et program på computeren lytter på porten, når du tester, og at ingen firewall blokerer?

Hej igen Viegaard

Jeg citerer lige Forummanden.

Som der nævnes i tråden her, så har du ikke noget, der kan svare på din portforward. Jeg anbefaler derfor at prøve at hente Tiny Webserver og så teste din opsætning den vej rundt 🙂

Besvar