Opdatering til Sagem 3890? (Call of Duty Black Ops 4) | YouSee Community
Spørgsmål

Opdatering til Sagem 3890? (Call of Duty Black Ops 4)

Hej!

Ligesom mange mange andre, skal jeg have åbnet nogle porte, for at kunne spille Call of Duty Black Ops 4, men kan ikke rigtig få det til at fungere..

Har læst mig frem til, at det højst sandsynligt er pga. routeren?

Var der noget med en opdatering på vej, så vi kan få åbnet nogle porte?
Har prøvet at ringe til supporten i dag.. Men de sagde at de ikke måtte hjælpe mig med at åbne porte..

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er problemer med at åbne porte i 3890. Den kommende opdatering skulle adressere problemet. Den har været ude, men blev desværre trukket tilbage. Det gør, at jeg tror det ikke varer længe, før den kommer igen, men det er kun YouSee, som kan sige noget endeligt. Lige nu er løsningen enten "spillemaskinen" i DMZ eller egen router med YouSees router i "bridge mode".
Alt jeg har prøvet, er ting jeg har læst online, har ikke selv så meget forstand på det, men jeg tændt godt nok DMZ, men der ville den stadig ikke åbne nogle porte.

Jeg ved så heller ikke om man skal gøre andet, i forbindelse med at sætte sin enhed i DMZ mode?

Overvejer godt nok at få fat i en router.. men for at være helt ærlig, ved jeg slet ikke hvad for en ville være god/bedst 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Du skal sætte din "spillemaskines" IP-adresse fast, før du sætter dens IP-adresse i DMZ.
Ja, der er utroligt mange routere at vælge fra.
DHCP Enabled står som "no".. og IP-adressen er smidt i DMZ... hmm sker bare ikke noget, uheldigt 😕
Omdømme 7
Badge +7
Andre har fået det til at virke. I onsdags satte jeg en PS4 i DMZ hos en ven. Det er nemmest, at køre med DHCP enabled. Under " DHCP IP Address Lease Reservations: (A maximum 32 entries can be configured)" indsætter du "spillemaskinens" IP og dens MAC adresse. Der efter sætter du IP adressen i DMZ.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2003

Jeg har lige sat en parantes med COD4 i, så trådens omhandling er nemmere at gennemskue og finde :)

Slangefar har givet nogle gode svar her og jeg håber de hjalp som workaround indtil videre.
Gjorde de desværre ikke... vi må se det an, men tak fordi du prøvet Slangefar!

Besvar