Nyt modem, upstream blinker | YouSee Community
Spørgsmål

Nyt modem, upstream blinker

Vis første besked

41 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Bare ikke på sløjfe monterede installationer, som det tyder på at være.
Bare ikke på sløjfe monterede installationer, som det tyder på at være.

Yes nu forstår jeg, jeg kontakter yousee i morgen. Tak for det. Kan man give point til jer begge eller?
Omdømme 7
Badge +7
Der kan være andre faktorer, men da installation ikke kendes kan der ikke svares yderligere.
Der kan være andre faktorer, men da installation ikke kendes kan der ikke svares yderligere.

Jeg vender lige tilbage i morgen med svar, så eventuelt andre, kan finde dette opslag nyttigt
Omdømme 7
Badge +7
Hej Silas2001

Kom du frem til en løsning? 🙂

Hvis er er tale om en sløjfedåse, så er det heller ikke hovedstikket og så kan vi ikke garantere signal frem til stikket.

Vi fejlretter på hovedstik/afleveringspunkt uden beregning, så det er vigtigt, at sikre sig, at modemmet er tilsluttet her. Hvis der ikke er andre stik eller terminaler tættere på vores antenneforsyning ind i boligen, så skal en tekniker ud for at få løst problemet.

Hvis der er fejl på egen installation eller foretaget indgreb i vores installation og dette er årsag til fejlen, så kan du blive opkrævet for teknikerbesøg.

Du kan læse mere om vilkår for teknikerbesøg her:
www.yousee.dk/tekniker
Det ser således ud, er lidt i tvivl om det

Omdømme 7
Badge +7
Hvad gør den dåse der hænger.?? Det er bedst der er en fagmand til at se på installationen, den er bestemt heller ikke af nyere dato.
Hvad gør den dåse der hænger.?? Det er bedst der er en fagmand til at se på installationen, den er bestemt heller ikke af nyere dato.

Godt spørgsmål, har nu sat data stikket i hul nummer 1, på den hængene dåse. Og nu er der signal, men det er ikke tilstrækkeligt
Omdømme 7
Badge +7
Så skal vægdåsen afmonteres, og det sorte kabel monteres i den, så skulle det virke.
MEN det er faktisk ikke noget du selv må gøre.
Så skal vægdåsen afmonteres, og det sorte kabel monteres i den, så skulle det virke.

Altså så den hvide skal i den sorte? Og nu tænker jeg så, at der står at hvis man selv kan finde hoveddåsen, så skal man betale for tekniker, og det kan jeg jo nu?

Er der en grund til man ikke selv må gøre der?

Snakker vi om den faste dåse eller den frit hængene
Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er den eneste TV dåse i boligen, så er det You See's terminerings punkt, og derved må der ikke pilles ved det, alt der er efter dåsen må man godt selv opsætte.
Det vil også være til din fordel at der bliver opsat en ny vægdåse med de rigtige tilslutninger, og samtidig er opgraderet til Docsis 3.1
Hvis det er den eneste TV dåse i boligen, så er det You See's terminerings punkt, og derved må der ikke pilles ved det, alt der er efter dåsen må man godt selv opsætte.
Det vil også være til din fordel at der bliver opsat en ny vægdåse med de rigtige tilslutninger, og samtidig er opgraderet til Docsis 3.1

Der sidder et længere henne som ikke virker, det her er derfor sat op derefter. Men ja, det er det eneste
Omdømme 7
Badge +7
Teknikker på, så det hele kan blive opgraderet til dagens standard.
Tekniker vil kontakte mig i morgen, og så vil der blive aftalt en tid.

Jeg takker for hjælpen, opdaterer lige når det er ordnet, eventuelt med hvad fejlen var
Hejsa igen, tekniker skulle have haft kontaktet mig i dag, men der var nogle kommunikations problemer mellem Yousee og tekniker. Da jeg for lidt siden ringede for at få lavet en ny aftale, blev jeg mødt af en yderst professionel medarbejder, der med lidt magi, kunne løse problemet derfra.

Hvad det lige var han gjorde, forstår jeg ikke, men problemet kunne ihvertfald løses hos dem:-)

Besvar