Nyt modem | YouSee Community
Svar

Nyt modem

Får man aldrig udskiftet sit modem, så man kan få den sidst nye hastighed på den trådløse forbindelse?
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 januar 2019, 11:08

Det udskiftes som udgangspunkt ikke, såfremt det virker, og kan håndtere den hastighed der haves.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det udskiftes som udgangspunkt ikke, såfremt det virker, og kan håndtere den hastighed der haves.
Omdømme 7
Badge +7
Har du en router som virker, kan du skifte til en nyere mod et gebyr på 395 kr. (synes jeg at huske).

Du kan også prøve at ringe på 70 70 40 40 og klage over den manglende funktionalitet. Hvis YouSee ser du har en gammel router, vil de være tilbøjelig til at bytte den gratis. Min mor klagede over svingende kvalitet på sin coax forbindelse, og YouSee tilbød hende gratis en nyere Sagemcom router i stedet for hendes gamle Netgear 3000. Hun valgte at sige nej tak, da jeg har sagt Sagemcom er nogen skod routere til YouSee en dag får styr på softwaren i dem.
Omdømme 7
Badge +7
Hej jobplay68

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det i udgangspunktet er sådan det er. Dog vil jeg også sige, at hvis du har problemer med dit nuværende modem, så kontakt teknisk support, som Slangefar skriver, så der kan findes en løsning, hvis du har problemet med modemmet 🙂

Besvar