Ny router? | YouSee Community
Spørgsmål

Ny router?

Omdømme 1
Kommer der snart en ny router, en som evt ikke er fra sagemcom ? Det er jo det værste skrald og jeg forstår ik Yousee bare accepterer det.. Den skal rebootes ca. hver 2-3 dag, ellers forsvinder WIFI, og admin delen via LAN på routeren svarer ikke..

Hvordan det er et succeskriteriet hos Yousee forstår jeg ik, tilmed flasher de sig med "Den bedste router" eller sådan noget fis ! Det gør mig sgu gal, der har tilmed været rigtig mange opråb herinde, men kritikken bliver jo ikke taget til efterretning

Alle i mit netværk som har denne "rumskibs router" har problemer med lortet.. Jeg har været igennem mange af dem, så det er ikke et enkeltstående tilfælde

Jaja jeg ved godt "Køb din egen router og sæt den i bridge mode" Men jeg mener ik jeg bør investere i WIFI routere, når jeg nu betaler et abonnement hvori det er med. Det er sgu bare at skubbe lorten over på kunden

Kom ind i kampen Yousee !

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er kommet en 3890 V3. Det er nogen tid siden.
Omdømme 1
Og det er den jeg er på nu, det gjorde ikke tingene bedre
Omdømme 7
Badge +7
Der haves ikke andre, har seiv en 3890 V2, den kører helt uden problemer.
Omdømme 1
Jamen tillykke med det, det kan jeg bare ik bruge til så meget, når min skal genstartes konstant.. Man er bare overladt til sig selv fordi yousee ik føler det er et stort nok problem
Omdømme 7
Badge +7
Ja, den har kørt helt uden problemer, de få gange der har været noget så har der været fejl/udfald på forbindelsen.

Besvar