Netgear C6250 mister internettet konstant | YouSee Community
Svar

Netgear C6250 mister internettet konstant

Vis første besked

48 Kommentarer

Mazra
De skal jo helst have dig til at betale festen.
Omdømme 3
Min C6250 mistede også signalet hele tiden. Det som jeg gjorde, var at få en åben konfiguration og slog uPNP fra og jeg har ikke haft problemer siden da.

I have the same problem, when I use cable connections from time to time my connections is freez then I must turn off and turn on ethernet card. Connection freez also when I connect to Skype or I want watch Youtube. Any idea whats wrong? I wrote to support but If is fail in my coputer then I must pay for visit ://

Den nye C6250 stinker simpelthen.. WIFI er elendig og fryser fast selvom den viser forbindelse og nettet er virkelig ustabilt efter opgradering til 300/60 mbit og fik ny modem/router..

Havde ingen problemer med CG3000 modem/router..

Nu virker Apple TV og Airplay først når jeg genstarter routeren og streaming hopper af osv.. Yousees CG3700 var lige så ringe og det var den jeg fik tilsendt der jeg blev kunde hos dem.. :s

Kom nu i kampen Yousee og fix jeres **** hurtigst muligt.. Der må sgu være en fejl på denne firmware i har på jeres boks siden den giver så mange problemer????

Har desuden testet R6250 modem router, som i princippet samme boks som C6250 (bare router) og den køre upåklageligt og trækker 250 - 300 Mbit ud af WIFI...

Yousee support = en flok tumber..

Omdømme 7
Badge +7
enkay1984 skrev:
Den nye C6250 stinker simpelthen.. WIFI er elendig og fryser fast selvom den viser forbindelse og nettet er virkelig ustabilt efter opgradering til 300/60 mbit og fik ny modem/router..

Havde ingen problemer med CG3000 modem/router..

Nu virker Apple TV og Airplay først når jeg genstarter routeren og streaming hopper af osv.. Yousees CG3700 var lige så ringe og det var den jeg fik tilsendt der jeg blev kunde hos dem.. :s

Kom nu i kampen Yousee og fix jeres **** hurtigst muligt.. Der må sgu være en fejl på denne firmware i har på jeres boks siden den giver så mange problemer????

Har desuden testet R6250 modem router, som i princippet samme boks som C6250 (bare router) og den køre upåklageligt og trækker 250 - 300 Mbit ud af WIFI...

Yousee support = en flok tumber..

For det første vil jeg henlede din opmærksomhed på, at forum her er et bruger til bruger forum. Dit sporg lader meget tilbage at ønske. Jo mere grov jo mere useriøst bliver det opfattet. 

Jeg har også et Netgear C6250 modem og det kører fint.

Du bør ringe til support på 7070 4040 for at fejlmelde din forbindelse/modem.

Det kan være at min tone virker grov, men at sådan et kæmpe selskab som Yousee ikke engang kan stå ind for deres eget boks, det gøre mig lidt sur. De modem/router Yousee har haft efter CG3000 modellen har været fuldstændig håbløst. Jeg har både en CG3000, CG3700 og den sidste C6250 og jeg ved hvad jeg taler om!! Jeg er udmærket godt klar over at det er bruger til bruger forum, men jeg ved også at Yousee holder øje med denne forum og der er medarbejder blandt brugerne. Min forbindelse og signalværdier fejler intet. Med CG3000 INGEN problemer men med CG3700 og C6250 så stinker forbindelsen. Jeg undskylder igen for mit sprog. Beklager meget.
Omdømme 7
Badge +7
enkay1984 skrev:
Det kan være at min tone virker grov, men at sådan et kæmpe selskab som Yousee ikke engang kan stå ind for deres eget boks, det gøre mig lidt sur. De modem/router Yousee har haft efter CG3000 modellen har været fuldstændig håbløst. Jeg har både en CG3000, CG3700 og den sidste C6250 og jeg ved hvad jeg taler om!! Jeg er udmærket godt klar over at det er bruger til bruger forum, men jeg ved også at Yousee holder øje med denne forum og der er medarbejder blandt brugerne. Min forbindelse og signalværdier fejler intet. Med CG3000 INGEN problemer men med CG3700 og C6250 så stinker forbindelsen. Jeg undskylder igen for mit sprog. Beklager meget.
Du er tilgivet. Jeg har selv haft både Netgear CG300, CG3700 og nu C6250. Ingen problemer. Det skal bemærkes, at jeg "kun" har en 100/20 forbindelse. Trådløst kan jeg - både på min stationære PC og min bærebare opnå ca. 110/24.

Hvis du ringer til support på 7070 4040, kan de måle på din forbindelse, mens du taler med dem.

Omdømme 5
Badge +5
  •  Jeg har ingen problemer med min Netgear C6250, den kører meget bedre end min tidligere CG3000. Har du overvejet at kontakte YouSee og prøve at få den ombyttet?

•  Hej Emil, Det lyder meget sjovt, for CG3000 har jeg fået fra en ven som har været ansat hos YS 2nd support og den har virket upåklageligt med min 100/20 Mbit. Til at starte med havde jeg fået en CG3700 og med den har jeg haft så meget bøvl med på det trådløse/router funktionen, at jeg har kontaktet YS og fik den ombyttet. Den nye havde præcis samme problemer og til sidste fik jeg CG3000, som har kørt uden problemer indtil jeg fik opgraderet til 300/60 og fik den nye Netgear C6250 modem..

Jeg oplever ikke at WIFI hopper af, men at nettet ryger ud i korte tidspunkter og kommer tilbage igen.. Når jeg skal lave AirPlay fra Iphone til ATV, så kan jeg ikke starte ATV op fra slumre tilstanden, hvor jeg kunne gøre det uden problemer med CG3000 modem.

Har nu ændret lidt på Wifi channels og ændret det til 7 på 2,4 ghz og må lige teste det igennem..

Jeg har også fået målt mit signal og der er ingen ting i vejen med retur eller fremvejen på mit signal.

Jeg er selv branchen og kender udmærket godt til signal værdier og cmts'er kabelmodem forbindelser.. ;)

Hilsen

Engin

• Vi havde nedbrud på både tv og net. Efter at det kom op og køre igen, er det først jeg har fået upload stream issues. Jeg har så nævnt for support og de teknikere(TDC) der var herude at jeg mente at fejlen lå i selve vej boksen. Enten underkapacitet eller lign. 

Det mener de så ikke. 😞 og jeg har stadigvæk lousy upload.

Bruger originale kabler udleveret af Yousee og alt er dobbelt tjekket også af teknikerene.

Hvordan gjorde du det?
    Hej killdish.

jeg har problemer med at nettet hopper af og wifi ikke dækker nok.

hvis jeg køber en ordentlig router, skal jeg så bare sætte routeren fra yousee på bridge og hvordan går jeg det hehe. Kan jeg gå ind på min router igennem min side på yousee ?.

mvh jesper

Omdømme 7
    Badge +7
    https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/saadan-tilslutter-du-en-separat-router-til-dit-netgear-modem/cg3700

Hej alle

Jeg må desværre give klagerne herinde ret. C6250 kører ikke godt. Jeg har godt tidligere bemærket at Wifi var lidt ustabil, men her før jul købte jeg et sæt Heos højtalere som kører på Wifi.

Så bliver man virkelig opmærksom på hvor tit Wifi svigter. Musikken stopper nemlig når signalet forsvinder eller springer mellem 2,4 og 5 GHz båndet.

Det kan ikke være rigtig at man er nødt til at sætte en  anden trådløs router op for at få et ordentlig signal.

Heldigvis har vi lige fået gravet fibernet ned i kvarteret, så der er et alternativ hvis yousee ikke kan få styr på det.

hej

her har vi også lige sat AirPlay op og nu hopper lyden af og på hele tiden ... det er meget frustrerende ...

hvad kan der gøres for at dette ikke sker ?

skal jeg virkelig købe en router selv og sætte på efter Netgear C6250 fra YouSees elendige WiFi ???

håber snart YouSee kommer ind i kampen ..... og gør noget ved dette store problem.

Omdømme 5
    Badge +5
    Rebs skrev:
    hej

her har vi også lige sat AirPlay op og nu hopper lyden af og på hele tiden ... det er meget frustrerende ...

hvad kan der gøres for at dette ikke sker ?

skal jeg virkelig købe en router selv og sætte på efter Netgear C6250 fra YouSees elendige WiFi ???

håber snart YouSee kommer ind i kampen ..... og gør noget ved dette store problem.

Jeg har ingen problemer med AirPlay, og droppede faktisk min egen router da jeg fik C6250.

Har du prøvet at skifte kanaler osv? Er dine enheder der AirPlay'er på 5 GHz? (hvis muligt)

Tja!

Ved ikke hvad jeg skal sige mere?

Har kørt med en Asus router og min C6250 i Bridge mode. Det har kørt upåklageligt. 

Fik så opgraderet til 300/60 forbindelse men havde stadig den samme forbindelse som før. (50/12)

Fik en teknikker ud som tog min Asus router fra og satte C6250 op som eneste router. 

Nu har jeg så den lovede hastighed, men mit problem med at blive smidt af i 20-30 sek. er tilbage. 

Ved ikke om man skal grine eller græde?! :-(

Har teknikkeren fyldt mig med løgn omkring min Asus router? Det føltes sådan for han satte sin pc til og derefter kom den lovede hastighed. Tænker at jeg skal prøve at sætte mit gamle setup til igen. 

Update!

Har nu testet og kan se at det er det trådløse som forsvinder. 

Der er fint internet igennem til den pc jeg satte op med ledning. Og lampen på routeren blinker lystigt. 

Må have fat i Yousee og se om de har en løsning. Selvom jeg efterhånden tvivler. :-(

Omdømme 3
    Jeg havde samme problem. Jeg fravalgte Upnp og siden ingen problemer haft. UPnP ligger under advanced og Advanced setup og i bunden vælger du UPnP og derinde kan du vælge UPnP fra. Husk at få en åben konfiguration ellers nulstiller router en gang i døgnet.

Det vil jeg prøve. 

Hvad mener du med åben konfiguration?

Omdømme 5
    Badge +5
    Killdish skrev:
    Det vil jeg prøve. 

Hvad mener du med åben konfiguration?

Det er en funktion der som 
  •  skriver, gør at dine ændirnger ikke nulstilles. Den er også kaldt "WiFi off" eller "Trådløs sikkerhed fravalgt" (meget misvisende navn)

Kontakt teknisk support på 70 70 40 40 og bestil den.

Åbningtiderne er: hverdage 08-20 - weekend/helligdage 10-20

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

• Hvor finder jeg indstillingerne til "åben konfiguration"

Omdømme 7
    Badge +7
    Killdish skrev:
    Hvor finder jeg indstillingerne til "åben konfiguration"

Du skal kontakte YouSee på 7070 4040. Husk at spørge dem om, hvad det får af betydning for dig.

Jeg har selv et modem magen til og der er ingen problemer.

Besvar