Kan ikke komme på en bestemt hjemmeside | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke komme på en bestemt hjemmeside

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Yousee

Jeg kan godt lide at spille world of warcraft og i den anledning bruger jeg denne hjemmeside rigtig meget for hjælp og information www.wowhead.com men siden i går har jeg ikke kunne besøge denne hjemmeside. Jeg har prøvet på 2 forskellige computere samt 2 telefoner og disse enheder kan ikke komme på denne hjemmeside, men lige så snart jeg hopper af mit wifi og bruger 4G via telefonen så virker hjemmesiden helt fint. Jeg har ringet til yousee(4 gange) om at få hjælp da jeg tænker problemet nok er os jer. vi har nulstillet router 2 gange samt lavet netværk optimering. jeg får at vide at suportten godt kan besøge siden så de forslår at jeg evt bruger VPN forbindelse da de ikke kan hjælpe når jeg har haft kunne besøge denne hjemmeside i flere år. Er der nogen her som kender til dette problem ? Evt med en anden hjemmeside og har fået dette løst ?!?!

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Dette forum er et kunde-til-kunde forum. YouSee deltager derfor meget lidt.
Omdømme 7
Badge +7
Det er You See bevidst at der for nogle kunder er problemer med at tilgå enkelte websider, der er igangsat en undersøgelse, så der kan findes en løsning.
Har samme problem med www.wowhead.com. Virkede fint for et par dage siden. Den virker fint, hvis jeg bruger min mobil. Jeg håber problemet bliver fikset snart.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kommer fint ind på den side, så det er som skrevet tidligere ikke alle der er ramt af problemet.
Kan se det virker nu.

Tak for folks svar 🙂

Besvar