IP fragmentering playstation 4 | YouSee Community
Spørgsmål

IP fragmentering playstation 4

Hej
Håber nogen kan hjælpe . Jeg har lidt problemer med at spille online på ps4 . Når jeg tester min forbindeselse står der at min router ikke understøtter IP fragmentering og jeg bliver ofte smidt af . Har prøvet at bruge min tlf som router og jeg få ingen besked om ip fragmentering og bliver ikke smidt af .

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der står din router MÅSKE ikke understøtter fragmentering, men oplever du fragmentering? (datapakker for store og er nødt til at deles i mindre stykker). Hvad spiller du og har du åbnet nogen porte i din router? Hvilken router har du? Jeg vil tro at spille over telefonen er uden NAT og firewall, som du har af sikkerhedsmæssige grunde i din router. Det er med rimelig sikkerhed NAT/firewall i din router, som driller til du får åbnet nogle porte.
Hej jeg har en Sagemcom fast 3890V2 og har problemer med spillet red deademtion 2 online . Har kigget på opsætning på min router men er lidt i tvivl hvor man ser hvilke porte er åbne . Kan ligge et screenshot af min router opsætning senere op når jeg kommer hjem fra arb så kan du måske kigge på det .
Og mange tak for dit svar
Omdømme 7
Badge +7
3890 har desværre i øjeblikket problemer med at åbne porte. Det skulle gerne løses med næste opdatering af softwaren i router, som du får helt automatisk. Men man kan selvfølgelig altid prøve selv om der er problemer.
Omdømme 7
Badge +7
Her er beskrevet hvilke porte, som skal åbnes i din PS4 med Red Redemption 2 :
https://portforward.com/red-dead-redemption-2/
Det forklare jo en del ved du hvornår man kan forvente en opdatering ???
Tak for linket det vil jeg prøve
Omdømme 7
Badge +7
Den sidste opdatering, som skulle løse problemet har faktisk været ude bl.a. til mig, men den blev desværre hurtigt trukket tilbage igen, da den genstartede 3890 ofte. Jeg regnede med en ny hurtigt kunne komme med de få små rettelser, men noget tyder YouSee helt har sprunget den opdatering over, og vi venter derfor på den næste i rækken. Det er desværre kun YouSee, som kan og vil måske sige, hvornår næste opdatering kommer til 3890. Det er samme software som kører på V1, V2 og V3.
Så sidder jeg fast er ikke så teknisk når det kommer til router opsætning .
Jeg har åbnet der hvor man laver port åbning men sidder lidt fast. Håber jeg kan få lidt hjælp.

Omdømme 7
Badge +7
Her er en guide YouSee har lavet;: https://forum.yousee.dk/coax-9/saadan-laver-du-portforwarding-paa-sagemcom-3890-100748
Virker det ikke for dig, så vent som mange andre på en opdatering af softwaren i router.
Har siddet og rodet med det ved ikke om jeg sætter det op rigtigt har ikke fået det til at virke .Jeg må vente på en opdatering på router som du skriver . Og mange tak for hjælpen og at du altid svare så hurtigt .
Omdømme 7
Badge +7
Jeg slukker og tænder min router (3890) hver eneste dag i håbet om, at der kommer en opdatering. Sker "miraklet" skal jeg nok sige til i YouSee forum.
Har lige givet det et forsøg mere 🙂 er det sat rigtigt op ???

Omdømme 7
Badge +7
Det ser korrekt ud, Checkede bare nogle få af dem. Der er et maksimum på 58 registreringer. Derfor er det vigtigt du konsekvent bruger intervaller når det står, og skal porten åbnes både som UDP og TCP, at man vælger muligheden "TCP/UDP" (og ikke bruger 2 registreringer på dem).
Endnu engang tak for hurtig svar . Har ikke lige haft mulighed for at se om det hjælper da tv'et er optaget. Men det er sidste skud ellers så vente på en opdatering 🙂
Virkede det for dig?

ser mit rigtigt ud

Hej Nej desværre virker det ikke . jeg bliver stadig smidt af når jeg spiller rd2 online . Alt andet online virker perfekt. Jeg er begyndt at bruge min tlf som route til rd2 online og det virker
Et godt råd - DROP YouSees routere 🙂 .. De er SÅ ringe at det gør helt ondt. Sæt den i bridgemode, og smid din egen router på.

Spiller selv samme spil og har ingen problemer.
Hej, jeg oplever samme problem med Red Dead Redemption 2, selvom jeg har lavet de anbefalede port forwards på min Sagemcom 3890. Er der nogen, der har kunnet løse problemet?
Hej havde ikke spillet det i lang tid så troede de havde løst det med sidste opdatering . Men det er ikke sket. Jeg har dog brugt min tlf som internet og det virker bliver ikke smidt af .
Tak for dit svar. Det virker også fint for mig med mobilt netværk, men det ville da være rart ikke at skulle skifte netforbindelse hver gang man vil spille det ene spil :-)

Jeg prøver at komme i kontakt med Sagemcom og høre, om de har en løsning. Hvis de har, skal jeg nok poste det herinde.
Ja er helt enig med dig det virker med alle andre spil end RD2 online så det er mystisk . Ja du må meget gerne poste hvis du finder ud af noget med Sagemcom .
Det virker heller ikke for mig. Det virkelig rip...
Omdømme 1
Virker stadig heller ikke her nu er det godt nok ved at være længe hvor det ikke har virket...
Det virker heller ikke hos mig...
Hej med jer
Jeg fik lagt noget test firmware på mit modem her i sidste uge og spillet har virket siden . Bliver ikke smidt af. Kan forstille mig yousee sender det ud til alle inden for meget kort tid .

Besvar