Spørgsmål

Intet internet

  • 2 november 2018
  • 1 kommentar
  • 141 visninger

Hej
Nu er min tålmodighed opbrugt !
Mandag ringer jeg til kundeservice og fortæller at mit internet er om/off.
Får fortalt at området er ved at blive opgraderet. Fint nok.
Tirsdag stadig ingen forbindelse !!!!
Onsdag ringer jeg igen, og får fortalt at opgraderingen nok tager længere tid !!!
Torsdag ringede nok engang, her kan de se at der er fejl på linjen !!! Der oprettes en sag til DKTV, får så en messenger, at de kan komme tirsdag den 6/11 !!!!!!!!
HALLO vi skriver da 2018
Flere i Vordingborg området klager også.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej bkjensen

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar her.

Når vi har en driftsinformation i området, så går vi selvsagt ikke ind at fejlmelder, da vi så allerede har folk i marken.

Det uheldige er, at du efter arbejdet har problemer med signalet, hvorfor der så må sendes en tekniker ud til din specifikke adresse og bolig. Det kræver, at du er hjemme og vi booker altid den hurtigst mulige tid.

Bemærk at YouSee Forum er et bruger-til-bruger forum, hvor du ikke kan få direkte support eller kundeservice fra YouSee.

Jeg håber at du har fået signal igen og ønsker dig god weekend 🙂

Besvar