Hastighedsopgradering(er) på vej | YouSee Community

Hastighedsopgradering(er) på vej



Vis første besked

34 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
er opgraderet på central, men endnu ikke nogen nyheder om højere hastighed.

Yousee skal også være glade for at have dig som kunde. Ellers får du det nok ikke.
fordi du har mindreværdskomplekser er ikke ensbetydende med at andre har det
Omdømme 3
Badge +1
Nogen der har fået opgraderet deres forbindelse endnu?
Nogen der har fået opgraderet deres forbindelse endnu?

Ja, men måtte tage fat i YouSee for få det til at falde på plads. I 'mit Yousee' stod min bredbånds forbindelse til 400/60, Men i Yousee's interne system stod min forbindelse stadig til 300/60. En Yousee supporter rettede dette manuelt i deres system, restartede min router og hastigheds opgraderingen faldt på plads.
Jeg foreslog Yousee supporteren at de måske lige skulle checke om dette kunne være et problem for andre kunder der burde være opgraderet til 400/60. Dette har man så valgt hos Yousee ikke at undersøge.....
Omdømme 5
Badge +1
@Kurt G. Er det så muligt at opgradere forbindelsen til 400/400 Mbit?
Omdømme 3
Badge +1
Nogen der har fået opgraderet deres forbindelse endnu?

Ja, men måtte tage fat i YouSee for få det til at falde på plads. I 'mit Yousee' stod min bredbånds forbindelse til 400/60, Men i Yousee's interne system stod min forbindelse stadig til 300/60. En Yousee supporter rettede dette manuelt i deres system, restartede min router og hastigheds opgraderingen faldt på plads.
Jeg foreslog Yousee supporteren at de måske lige skulle checke om dette kunne være et problem for andre kunder der burde være opgraderet til 400/60. Dette har man så valgt hos Yousee ikke at undersøge.....


Tak for info.

Så vil jeg da lige prøve at ringe til YouSee i morgen og høre om det samme problem er gældende her. 🙂
Nogen der har fået opgraderet deres forbindelse endnu?

Ja, men måtte tage fat i YouSee for få det til at falde på plads. I 'mit Yousee' stod min bredbånds forbindelse til 400/60, Men i Yousee's interne system stod min forbindelse stadig til 300/60. En Yousee supporter rettede dette manuelt i deres system, restartede min router og hastigheds opgraderingen faldt på plads.
Jeg foreslog Yousee supporteren at de måske lige skulle checke om dette kunne være et problem for andre kunder der burde være opgraderet til 400/60. Dette har man så valgt hos Yousee ikke at undersøge.....


Tak for info.

Så vil jeg da lige prøve at ringe til YouSee i morgen og høre om det samme problem er gældende her. :)


Jeg går udfra at du inde på 'mit Yousee' ser at din forbindelser skulle være 400/60. Hvilket produkt ser du når du går ind på https://aktiver.mitwifi.dk? Jeg fik kke selv checket https://aktiver.mitwifi.dk inden jeg kontaktede Yousee support. Men tænkte at denne side måske kunne give et hint om at deres forskelige systemer ikke er i synk om hvilken hastighed man har.
Omdømme 3
Badge +1
Jeg går udfra at du inde på 'mit Yousee' ser at din forbindelser skulle være 400/60. Hvilket produkt ser du når du går ind på https://aktiver.mitwifi.dk? Jeg fik kke selv checket https://aktiver.mitwifi.dk inden jeg kontaktede Yousee support. Men tænkte at denne side måske kunne give et hint om at deres forskelige systemer ikke er i synk om hvilken hastighed man har.

Der står 400/60 Mbit på "Mit Yousee". Under aktiveringssiden står der stadig 300/60 Mbit, så det er formentlig der problemet ligger. Jeg prøver at høre dem ad i morgen og så vender jeg tilbage.
Omdømme 3
Badge +1
Så fik jeg snakket med kundeservice. I første omgang var der ikke meget hjælp at hente. Medarbejderen jeg snakkede med mente ikke at han kunne gøre noget ved problemet. Han kunne ikke justere hastigheden. Han mente iøvrigt også, at hvis hastigheden allerede stod til at være 400/60 Mbit på MitYousee, så måtte min forbindelse allerede være blevet opgraderet, endda på trods af at forbindelsen stadig målte nøjagtigt det samme som før. :?

Jeg nævnte så, at der var brugere på forummet her, som havde været i kontakt med kundeservice og manuelt fået justeret hastigheden. Igen var det lidt op ad bakke, men i sidste ende spurgte jeg om ikke han kunne viderestille mig til en medarbejder som havde lidt mere teknisk indsigt.

Han bad mig om at vente mens han fandt en anden medarbejder. I mellemtiden kunne jeg se at de genstartede min router og et minuts tid efter vendte samme medarbejder tilbage og sagde at de havde lokaliseret problemet - og at det nu var rettet. Hvad problemet præcist var, det kunne han ikke fortælle mig, men det lød til at være samme situation som @Kurt G. beskrev tidligere i tråden her. :)

Jeg foretog efterfølgende endnu en speedtest og får nu følgende resultat:
http://www.speedtest.net/result/7404962611.png

Besvar