Hardware acceleration, hvad gør det ? | YouSee Community
Svar

Hardware acceleration, hvad gør det ?

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 57 kommentarer

Hej…

Er der en klog en der kan uddybe hvad dette gør og hvorfor det måske hjælper ens stabilitet/hastighed at slå denne mulighed fra ? Det er der vel i teorien en mulighed der er der for at  ens hastighed/stabilitet skal blive beder eller ?

Har selv en Sagem 3890 V3.

icon

Bedste svar af Slangefar 30 oktober 2019, 19:15

I følge Kasper fra YouSee hjælper den routeren, hvis man bruger de høje hastigheder. Hvis man gamer kan man med fordel slå den fra. Jeg opdagede den nye option og prøvede at slå den fra. Det hjalp på min ustabilitet i 3890. Jeg har kun 100/20, gamer ikke, men deler en masse open source med Bit Torrent. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er noget om det emne i denne tråd. https://forum.yousee.dk/bredbaand-via-antennestikket-coax-9/sagem-3890-v3-ser-ogsaa-ud-til-at-vaere-ustabilt-104271/index4.html#post147116

Omdømme 7
Badge +7

I følge Kasper fra YouSee hjælper den routeren, hvis man bruger de høje hastigheder. Hvis man gamer kan man med fordel slå den fra. Jeg opdagede den nye option og prøvede at slå den fra. Det hjalp på min ustabilitet i 3890. Jeg har kun 100/20, gamer ikke, men deler en masse open source med Bit Torrent. 

Besvar