Har modtaget mit nye modem: 3890 | YouSee Community
Spørgsmål

Har modtaget mit nye modem: 3890

Omdømme 4
Badge
Er blevet tilsluttet til diverse kabler til Tv'et og internetforbindelsen, så jeg forstår ikke, at det ikke virker på selveste: Printereren. HP ENYY 5540? Det virkede fint på: 3686. Efter, at mit modem er opdateret til: 3890, så bliver den ved med at beskrive: Det er ikke muligt at installere og hente softwaren. Kontroller din internetforbindelse, og prøv igen. Dette er forsøgt, så jeg kan konkludere at jeg har internetforbindelse, så hvad skyldes det, at jeg ikke kan koble min printer til computeren?
Det kunne jeg med det tidligere modem. 3686, så hvad skyldes dette?

8 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Vi bruger HP Smart appen (trådløs), og det virker fint fra alle vore enheder.
mvh
Ole
Omdømme 4
Badge
Er blevet tilsluttet til diverse kabler til Tv'et og internetforbindelsen, så jeg forstår ikke, at det ikke virker på selveste: Printereren. HP ENYY 5540? Det virkede fint på: 3686. Efter, at mit modem er opdateret til: 3890, så bliver den ved med at beskrive: Det er ikke muligt at installere og hente softwaren. Kontroller din internetforbindelse, og prøv igen. Dette er forsøgt, så jeg kan konkludere at jeg har internetforbindelse, så hvad skyldes det, at jeg ikke kan koble min printer til computeren?
Det kunne jeg med det tidligere modem. 3686, så hvad skyldes dette?

Opdatering på dette indlæg. Har fundet ud af hvad fejlen skyldes. Det har ikke noget at gøre med mit nye modem, eller for den sags skyld noget med netforbindelsen at gøre 😉 Fandt ud af, at fejlen var en ny opdatering på min nye HP-Printer Type: HP Easy Start. Operativ systemer: Mac OS X10.10. Publiceringsdato: 14. Jun 2017. Firmwareopdateringer opdatere fejlrettelser og forbedringer, så jeg kan hermed glæde YouSee med, at det hverken har med internetforbindelsen eller mit nye modem at gøre :D
Mit store problem er bare, at jeg skal have tilsluttet systemet, så det passer sammen. Uanset om det kobles på: Wifi, eller internetforbindelsen. Erkender, at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen. Hvad dette angår 😉 Gode råd søges ;)
Skal man ikke være: IT-nørd, for at forstå hele denne proces? 😉
Omdømme 7
Badge +7
Hej Phoenix 73

Tak for at melde tilbage 🙂

Jeg håber at du får det løst og at en anden bruger kan melde ind med input.
Omdømme 4
Badge
Hej Phoenix 73

Tak for at melde tilbage 🙂

Jeg håber at du får det løst og at en anden bruger kan melde ind med input.

Hej Kasper
Selvom, at jeg har haft problemer med: HP Printeren, så virker det 100 % . Troede ikke, at selveste min CD/DVD, kunne gøre en foreskel på: 5540 All-in-One Series? 😉 Virker som om, at selveste min CD/DVD, er blevet opdateret automatisk? 😉
Omdømme 7
Badge +7
Hej Phoenix 73

Hvad mener du med din CD/DVD er blevet opdateret automatisk? 🙂
Omdømme 4
Badge
Hej Kasper
Fandt aldrig årsagen til at problemet blev løst, så derfor fandt jeg på den humoristiske måde at beskrive problemet på 😉
Omdømme 4
Badge
Vi bruger HP Smart appen (trådløs), og det virker fint fra alle vore enheder.
mvh
Ole

Virker HP Smart appen kun hvis man er(trådløs)?
Omdømme 3
Badge
HP Smart appen virker også fint med min kabelforbundne stationære pc, både på vor netværksprinter og trådløse printer.
mvh
Ole

Besvar