Forsøgt Bridge mode i 3 år uden held | YouSee Community
Svar

Forsøgt Bridge mode i 3 år uden held

Hej jeg har forsøgt at få mit modem til at køre bridge mode i lige omkring 3 år cirka, med både forskellige routere og forskellige modemmer, men hver gang jeg spørger Yousee om det, så siger de, at de ikke understøtter det.
De gange jeg har været heldig at der er nogle som har forsøgt at hjælpe mig med forskellige guides, har det ikke virket alligevel.
Her for ikke så længe siden skulle jeg snakke med Yousee for at hjælpe en kunde (jeg er uddannet IT Supporter) og ham Yousee manden lød ret skarp inde for IT og Yousee's systemer, så jeg spørger ham om han ved det er muligt at køre Bridge mode hjemme ved mig selv, han siger lige så fint, "Jaja du skal bare sætte din router til, sætte dit modem i Bridge mode også ringe til os og give os din MAC adresse på din WAN port" så jeg skyndte mig at få købt en ubiquiti usg 4 pro firewall og smed den op i mit miljø og ringede til Yousee, manden jeg snakker med siger at det mener han ikke er muligt, men han forsøger alligevel, vi får det ikke til at virke, og jeg er igen tilbage til at bruge min lille lorte Homebox.
Dog nævner manden at jeg kan forsøge at spørge herinde på Yousee forum efter hjælp.

Så nu spørger jeg så, er der nogle som har haft held med det og evt. kan give mig en step by step guide?
Jeg har en Sagemcom FAST3890 modem.
Jeg har forsøgt at slå bridge mode til i den, men der kommer ikke nogen IP fra modemmet.
Jeg har også forsøgt at aktivere det ved at gå ind på mitwifi.dk og aktiver.yousee.dk men den vil den slet ikke forbinde til siderne, jeg har som sagt også forsøge at give Yousee menneskerne min Mac addresse på routeren, men det siger de at det vil ikke virke.
jeg er helt tør for ideer og håber på hjælp fra nogen på en eller anden måde.
icon

Bedste svar af Heksemor 4 oktober 2019, 20:27

1. Logind på router
  2. Slå begge wifi frekvenser fra
  3. Aktiver bridge mode