Fjerneslse af Bland-selv hastighed | YouSee Community

Fjerneslse af Bland-selv hastighed

Badge
Jeg synes det er KÆMPE forringelse af de har fjernet Bland-slev hastighed. Jeg har brug for hurtig upload pga mit arbejde med tunge bygningsmodeller, men nu vil YouSee have mig til at betale ekstra for at få min gamle uploadhastighed tilbage. Jeg har ikke brug for 150 mbit DL. jeg vil hellere have det som før med 100/60 i stedet for 150/10. For at få den samme upload som før skal jeg købe 300/60 og jeg har ikke brug for 300 mbit DL, jeg har brug for 100/60. Dette nye tiltag er decideret for ringe service. Hvis jeg havde andre alternativer end Yousee monopolet var væk med det samme.

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Man kan evt. få øget upload for 50 kr om måneden. Derved bliver ens hastighed symmetrisk undtaget for 1000 Mbit forbindelsen, hvor man må nøjes med 500 Mbit
Omdømme 7
Badge +7
Har sidst brugt indstillingen 55/55 på bland selv og den har fungeret længe. Ændrer YouSee forholdet skifter vi udbyder på coax. Bedste bud er for os lige nu Kviknet, men det også udbydere som f. eks. Hiper, Stofa og Telenor. På sigt kommer også en helt ny udbyder Fastspeed på coax.
Omdømme 5
Badge +1
Hej suneHybert

Jeg har nøjagtig samme udfordring. Har heller brug for for hurtigere download, men derimod hurtigere upload. 10 Mb i upload anno 2019, det er jo latterligt.
Overvejer alvorligt at finde en anden udbyder. Stofa tilbyder en 100/50 Mb. billigere en Yousee. Tænker jeg skifter til denne. Så har Yousee jo også en mindre kunde at "bøvle" med
Omdømme 7
Badge +7
Kviknet tager 249 kr. per måned for 300/60. Det er billigere end vi i dag betaler for 100/10 fra Yousee. Nu vil Boxer også levere på coax:
https://www.recordere.dk/2019/02/boxer-gaar-i-ringen-vil-slaa-de-andre-paa-bredbaand/

Besvar