Fifa med massivt delay (forsinkelse) | YouSee Community
Svar

Fifa med massivt delay (forsinkelse)

Hej, jeg fik yousee for nogle måneder siden internettet virker generelt set fint dog er der tidspunkter hvor forbindelsen bliver rigtigt langsom. Mit store problem er at der er et stort delay når jeg spiller på ps4 eren især fifa. Jeg vil lige gerne spørger om der er andre der har eller har haft samme problem? Og hvis i har kunne fået løst det
Pt. Forbindelsen er med kabel så det er ikke trødløst.
icon

Bedste svar af Kosargala 19 april 2019, 20:02

sgm
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken router bruger du?
sgm
Omdømme 7
Badge +7
Nogen har med held slået UPnP fra 3890 routeren, som synes at sløve den noget ned. Åbnes der porte via UPnP kan de ses i routeren under Advanced og Forwarding. De skal så manuelt oprettes samme sted, hvis UPnP slås fra.
Jeg har faktisk både kørt med UPnP og uden hvor jeg manuelt har åbnet porte og til sidst prøvet at kører med DMZ host. Det har dog aldrig helt virket. Når jeg tester forbindelsen hos dlsreports plejer min bufferbloat at være relativt højt og jeg har læst mig frem til at bufferbloat ligesom ping kan have en indflydelse på latency(forsinkelse) fra jeg trykker på en knap til det sker i spillet. Jeg ved så ikke helt hvad det er jeg skal gøre herfra? Om jeg skal ændre på QoS eller om jeg faktisk skal sætte nogle begrænsninger på internethastigheden så jeg aldrig kører på fuldt træk da jeg har læst at det kan forbedre bufferbloaten. Har du måske nogle forslag angående forbedring af bufferbloaten eller tror du det kan være noget helt tredje?

Besvar