Få hjælp til dette forum | YouSee Community
Spørgsmål

Få hjælp til dette forum

Omdømme 4
Badge
Hvem kan være behjælpelig. Angående: Hvis man ønsker, at slette: Profil og adgangskode? I dette Forum? Jeg ønsker ikke, at være i dette forum længere, så håber bare på, at YouSee. Respektere mit ønske om, at jeg bliver slettet på dette forum?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Hvem kan være behjælpelig. Angående: Hvis man ønsker, at slette: Profil og adgangskode? I dette Forum? Jeg ønsker ikke, at være i dette forum længere, så håber bare på, at YouSee. Respektere mit ønske om, at jeg bliver slettet på dette forum?

Du skal skrive en Privat-Besked til en af forum-bestyrerne, fx Kasper, eller Nikolaj, om at blive meldt ud. Indlæg bliver ikke slettet. der vil bare stå noget lignende. Fortryder du senere, så er det stadig nemt at blive tilmeldt igen...

Her er fx Nikolaj: https://forum.yousee.dk/members/nikolaj-14422
Omdømme 2
Badge
Nåh... Noget af ovenstående giver ingen mening:
"Indlæg bliver ikke slettet. der vil bare stå noget lignende. Fortryder du senere, så er det stadig nemt at blive tilmeldt igen..."

Der skulle i stedet have stået: "Indlæg bliver ikke slettet. der vil bare stå noget lignende ud for dem: Udmeldt bruger". Fortryder du senere, så er det stadig nemt at blive tilmeldt igen...

Besvar