DHCP fejl på router SAGEM F@ST3686 | YouSee Community
Spørgsmål

DHCP fejl på router SAGEM F@ST3686

hvad betyder denne fejl ( Error (4) DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-M...

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej mnilys

Dejligt at du fik det løst omend, at jeg mener en udskiftning af YouSee router-delen kunne have været undgået.

Der kan have været noget med dét specifikke modemm dér og en reset, ombytning eller andet kunne måske være vejen frem, i forhold til at sætte det i bridge mode til andet udstyr.

Tak for at vende tilbage.
tak for jeres forslag

Jeg har købt en ordentlig router og et Access point fra Zyxel, så nu kører vi med bridge, lige pludselig er der trådløs netværk alle steder og sønnen kan spille CS og datteren kan se film uden det hele går ned med flaget, og så undgår jeg at bruge det skrammen som yousee kalder en god router.
Omdømme 7
Badge +7
Hej mnilys

Kunne du bruge Slangefars svar og fik du det løst? 🙂

Vend endelig tilbage til forummet og marker løsningen via knkappen bedste svar, hvis løsningen er fundet 🙂
Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere med samme problemstilling nemmere at finde løsninger og svar her på forummet 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at genstarte din router. Det kan vist skyldes at nogle data kanaler ikke er låst korrekt.

Besvar