Call of duty - multiplayer problem | YouSee Community
Spørgsmål

Call of duty - multiplayer problem

Hej

Jeg har problemer med at komme på Call of duty infinite warfare server for at spille multiplayer. Problemet er først opstået efter jeg har skiftet til Yousee fra Fullrate. Med Fullrate havde jeg ingen problemer. I overgangsperioden fra Fullrate til Yousee hvor jeg havde internet både igennem telefonstik(Fullrate) og Yousee(Kabel-tv), kunne jeg uden problemer komme på multiplayer server med Fullrate med det fejlede med Yousee. Jeg har både prøvet at lave portforwarding og DMZ men ingen af delene har hjulpet.
En anden jeg kender som også har fået Yousee har de samme problemer.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Tak.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken router har du fra Yousee?
Jeg har Sagem Fast 3686.
Omdømme 7
Badge +7
Har du fast IP på spille maskinen? Har du slået UPnP fra? (jeg vil tro, at Call Of Duty prøver at åbne de nødvendige porte med UPnP).
Omdømme 5
Badge +6
Hej Leon123

Fandt du ud af det?

I så fald må du meget gerne dele det med os eller markere det bedste svar her i tråden. 🙂
Hej

Nej, jeg har ikke løst problemet. Jeg kan se at UPnP er slået til og når jeg starter call of duty så åbner den automatisk nogen porte. Jeg kan også se at PS4 får tildelt fast ip-adresse hvergang den tændes. Jeg har som tidligere nævnt også prøvet at åbne de nødvendige porte manuelt, men det har ikke hjulpet på problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Har du ændret noget ud over forwards af porte i firewallen? Jeg husker et indlæg, som jeg desværre ikke kan finde igen, som minder om dit problem. Der fik man det til at virke ved at skrue på firewallen.
Hej. Jeg havde en netgear router fra YouSee - alt virket! Fik så en ny fra YouSee (sagem router) og nu virker COD infinitte warfare online ikke længere - alle vores andre online og tidligere COD spil virker! Har også åbnet nødvendige porte men uden held. Nogle gange efter at have rettet i alt muligt så virker det, men næste dag er det samme problem. Yousee yder ikke support på routeren da det ikke er deres produkt :|

samme problem som dig så hører gerne løsning.
Hej
Ja, jeg har løst problemet ved at sætte Sagem i bridge mode og bruge min egen Asus router som primære router. Nu har jeg ingen problemer med COD infinite warefare online.
Jeg har en mistanke om portforwarding og DMZ slet ikke virker på de nye sagem router. Det samme problem er beskrevet i denne tråd: https://forum.yousee.dk/coax-9/sagemcom-3890-port-forwarding-fungere-ikke-98554

Det er dårlig service fra Yousee når de ikke acceptere og løser problemet når defekten er på deres router. Det er selvfølgelig deres ansvar at levere et produkt der virker.
Jeg håber Yousee gør noget ved sagen.
Ja... det er virkelig elendig support! Har lige ringet til dem igen igen og fik et telefonnr til sagem support hvor man får en engelsk talende person i den anden ende :(

Jeg vil prøve at sætte min sagem router i bridge mode og så den gamle netgear router som primær. Jeg melder tilbage om det virker. Vores vinduesplade ligner snart times square med al det blinkeri 😞
Jeg ringede til yousee igår. Snakkede med en som havde hørt om problemet før med COD infinite warfare og sagem routeren 🙂 Han sagde at jeg ville blive kontaktet i dag mellem 16-18 af en telefonisk tekniker.

Jeg blev så ringet op kl. 17. Fortalte om problemet og han sagde at han lige skulle undersøge det og ville ringe tilbage - hvilket så ikke skete! ØV! Havde droppet aftaler for at være hjemme når han ringede.

Har i dag ringet for at blive viderestillet til teknikeren der ringede, men fik at vi at de kun kan se indgående telefonopkald! så de kunne ikke finde personen.

Hold da kæft!!!
Hejsa
Er der nogen der har løsningen?
Efter en opgradering af yousee nettet kan min søn ikke spille online på Call of duty IW hvad skal gøres?

Henrik
Omdømme 1
Problemet er der stadig og det haves af mange. Den router er engang crap. Er desværre nok nødvendigt at købe en ny router selv,,, og så køre yousee routeren i bridgemode.

Besvar