Bridgemode - Min egen router mister forbindelsen | YouSee Community
Spørgsmål

Bridgemode - Min egen router mister forbindelsen

  • 28 december 2018
  • 1 kommentar
  • 180 visninger

Hej,
Jeg har sat min Sagem i Bridgemode...
og har sat min router på
Zyxel USG20W

Det haar tidligere fungeret fint... men:
Den mister ca en gang dagligt forbindelsen...
Dvs. den lyser ikke i Ethernet.
Forbindelsen mistes.

Hvis jeg tager kabel ud af port 1 på Sagem og sætter det i igen... virker alt fint...
Men jeg vil gerne undgå dagligt at skulle tage LAN ud og ind....
1) Løsningsforslag?
2) Kan det evt. hjælpe at opgradere fra Sagem 3890 v2 til Sagem 3890 v3 ?
3) Kan man få udskiftet routeren til en nyere Sagem uden beregning hos Yousee?

Hilsen
Junker

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +2
Der er formentlig en software opdatering til SagemCom’en der fejler. Prøv og slukog tænd den igen efter 10 sek. Den software opdatere, hvis downstream og upstream blinker samtidig i et par minutter.

Hvis det ikke virker, så vil jeg anbefale dig at resette SagemCom routeren på reset knappen i bunden og sætte den op på ny. De har det med at korrupte configurationen.

Hvis det ikke hjælper, så er det support med forespørgsel om ny router. Det koster normalt, men hvis din eksisterende er i stykker, så udskiftes den ub.

Besvar