Bredbånd forbrug | YouSee Community
Svar

Bredbånd forbrug

Hej
Jeg ville gerne se hvor meget Gb jeg bruger om måneden. Havde Yousee ikke en funktion hvor man kun monitor forbrug?
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 april 2019, 22:00

Det var dengang der var en forbrugrænse alt efter hvilket abonement man havde, det har man ikke mere.
Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det var dengang der var en forbrugrænse alt efter hvilket abonement man havde, det har man ikke mere.
Omdømme 7
Badge +6

Du har vist misset at YouSee har genindført den slags gammeldags abonnementer igen med deres Hybrid bredbånd.
Her har du en download grænse på 2 TB via 4G forbindelsen om måneden og der efter falder hastigheden drastisk til at hvad man kun kan trække via DSL forbindelsen.

Så med sådan et gammeldags type abo, der ville en forbrugsmåler være optimal at have installeret, så der kunne YouSee jo medlevere et program så som DU Meter med tilhørende serial, så at folk kan overvåge deres forbrug.
Omdømme 7
Badge +7
Spørgsmålet var vedrørende bredbånd på Coax.
Omdømme 7
Badge +6
Spørgsmålet var vedrørende bredbånd på Coax.

Så må du lære at formulere dig korrekt, for du skriver at abonnementer generelt med forbrugsgrænse ikke længere eksisterer, selv om at YouSee faktisk har genindført sådan et abonnement igen.
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke se der kan være svaret anderledes når det er Coax det drejer sig om, da det ikke er en funktion der længere er på Coax.
At det er på Hybrid er irrelevant i det tilfælde.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er rigtigt, at vi ikke længere har en forbrugsmåler. Det skyldes, at den dengang aktive "Fair-use grænse" er udfaset 🙂

Besvar