Andre, som også har problemer med at koble på PC? Selvom, at systemet er koblet sammen med: | YouSee Community
Svar

Andre, som også har problemer med at koble på PC? Selvom, at systemet er koblet sammen med:

Omdømme 4
Badge
YouSee ? Det virkede fint igår. For så hvorefter, at PC ikke kan eller vil kobles sammen med: Trådløst? Begrundessen for, at jeg har internet er,at jeg har sammensat kabler. Ikke første gang jeg oplever,at YouSee svigter.!?.Hvorfor virker det ellers på mit smart-tv og yousee-boks?
icon

Bedste svar af Slangefar 4 september 2019, 11:53

Har du routeren 3890 fra YouSee, har den med at brænde 2,4GHz af. I starten hjælper genstart og nulstilling, men til sidst står 2,4 GHz helt af. Jeg har oplevet det 2 gange. Routeren ombyttes gratis til en ny fra YouSee.
Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du precis.? Er det din PC der ikke kan komme på Wi-Fi.?
Omdømme 4
Badge
Hvad mener du precis.? Er det din PC der ikke kan komme på Wi-Fi.?
Det er på min PC, at jeg ikke kan komme på WiFi. Begrundelsen for dette er, at netværknavnet er forsvundet fra WiFi listen.
Omdømme 7
Badge +7
Når alt andet kan komme på, så tyder det på et problem med enheden, er problemet på begge Wi-Fi net.?
Kan der ses andre net, eller er de også væk,? Har du været i enheds håndteringen for at se om der er problemer med netkortet.?
Omdømme 4
Badge
Når alt andet kan komme på, så tyder det på et problem med enheden, er problemet på begge Wi-Fi net.?
Kan der ses andre net, eller er de også væk,? Har du været i enheds håndteringen for at se om der er problemer med netkortet.?

Har lige konstateret, at både mit Tv og YS.4000 boks vises der kun 5GHz. Hvorpå, at tidligere kunne der også ses på 2,4 GHz. Min pc kan kun aflæse 2,4 GHz. Derfor, at det virker på tv og boks 5GHz og ikke på pc, som kun har 2,4 GHz.
Omdømme 7
Badge +7
Så er der Modemmet der skal ses på, start med at nulstille det, og se om ikke det løser problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Har du routeren 3890 fra YouSee, har den med at brænde 2,4GHz af. I starten hjælper genstart og nulstilling, men til sidst står 2,4 GHz helt af. Jeg har oplevet det 2 gange. Routeren ombyttes gratis til en ny fra YouSee.
Omdømme 4
Badge
Så er der Modemmet der skal ses på, start med at nulstille det, og se om ikke det løser problemet.
Dette er afprøvet. Uden, at det har løst problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Så skal du kontakte teknisk support, angående et nyt Modem. Jfr Slangefars svar tidligere.
Omdømme 4
Badge
Mit modem/Router er 3890. Har afprøvet genstart og nulstilling. Uden løsning.
Omdømme 4
Badge
Har lige kontaktet en service medarbejder fra YouSee. Han mener åbenbart, at på en eller anden måde. Har jeg slukket for WiFi, så blev rådet til at kontakte pc udbyder om, at WiFii er enten slukket eller tændt. Hvis det viser sig, at WiFi er tændt, så får jeg tilsendt et nyt modem/router Ikke før. Så vidt jeg kan se, så lyser den blåt ved WiFi, så indikerer det ikke, at modem/router er tændt?
Omdømme 5
Badge +2
Du kan installere en wifi analyser på en mobil eller tablet og se om dit 2,4 GHz er slukket. Det hjælper ikke at kigge ind router, da den siger 2.4 GHz er on selv om det er dødt.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan logge ind på router, og se under Wireless, at der kun vises 5 GHz muligheden.
Omdømme 4
Badge
Har lige kontaktet en anden medarbejder fra YouSee. Hvorefter, at efter en 1/2 times tid, så skal jeg afvente. Hvis! Det stadig ikke kommer op at kører, så bliver der tilsendt en ny router/modem!
Omdømme 4
Badge
Efter længere samtaler med YouSee medarbejder, så får jeg tilsendt en ny modem/router 3890 tilsendt 😉

Besvar