aktiver.mitwifi.dk fejler - hvornår er det fixet? | YouSee Community
Svar

aktiver.mitwifi.dk fejler - hvornår er det fixet?


Min router CG3000 får en WAN IP adresse som kun leder til https://aktiver.mitwifi.dk - men her får jeg fejlen

Du kan desværre ikke aktivere nyt udstyr lige nu.

Der er i øjeblikket fejl på vores aktiveringsportal, hvilket medfører, at du desværre ikke kan aktivere nyt udstyr lige nu. Vi arbejder på at rette fejlen hurtigst muligt...

Jeg har selv mistanke om at problemet skyldes at MAC-adressen har været klonet og nu er gået tabt ved en genstart/reset af routeren - hvordan kommer jeg på internettet igen?

Mvh. Jan
icon

Bedste svar af Slangefar 28 maj 2017, 13:29

Ring til YouSee på 70 70 40 40. De kan manuelt slette/rette MAC adresser, når aktiver.mitwifi.dk ikke virker.
Se original

2 Kommentarer

Pt. får jeg en WAN IP adresse, som hedder 10.138.33.9 og det er jo en "privat" adresse, som ikke giver adgang til det "rigtige" internet.
Omdømme 7
Badge +7
Ring til YouSee på 70 70 40 40. De kan manuelt slette/rette MAC adresser, når aktiver.mitwifi.dk ikke virker.

Besvar