afbrydelse i 1-2 sekunder | YouSee Community
Spørgsmål

afbrydelse i 1-2 sekunder

hej er for noget tid går jeg og har problemer med at mit internet hele tiden hopper af i 1 eller 2 sekunder også kommer det tilbage, det er begyndt at blive pænt irriterende især i spil er der nogen der har det samme eller har oplevet det samme?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
SNR ser fin ud (skal være 31 eller bedre).
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken router bruger du?
Hvilken router bruger du?

jeg bruger et modem der hedder Sagemcom FAST3686
Omdømme 7
Badge +7
Spil kan være krævende for en router. Det er sikkert ikke uden grund, at nogle leverandører kalder deres router en "Gaming router". Kender ikke så meget til 3686. da det er længe siden, at jeg har været inde i en af dem. Du kunne prøve at slå UPnP fra i router. Denne funktion belaster en svag router en del. Bruger du den ikke, er det et forsøg værd. Bruger du den (se i router efter porte den åbner, som du ikke manuelt har åbnet), kan du manuelt åbne de porte, den har åbnet, og så slå funktionen fra i router.
Jeg oplever også "huller" i forbindelsen for tiden. Spiller ikke, men ser tv via boksen og der kommer af og til små stop, hvor der ventes på forbindelse. Og når jeg surfer almideligt på nettet, sker det af og til, at en hjemmeside ikke loades, men hvis jeg reloader kommer den. Har stort set ellers ikke haft problemer med forbindelsen, som har kørt perfekt indtil for cirka en uges tid siden.

Bor i 8260 Viby J og har en f@st 3890 - Docsis 3.1 router.

Besvar