3890 FAST3890_TDC_50.10.19.T1 | YouSee Community

3890 FAST3890_TDC_50.10.19.T1

Vis første besked

34 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +2
@MrFlopp jeg har samme setup som dig, dog med OpnSense på routeren. Jeg oplever ikke den ustabilitet, som du beskriver. Jeg har dog oplevet forskelle i opsætningen af centralerne, så det kan jo sagten være forårsaget af software + config.

Jeg forespurgte @Kasper i PB om man hvad der var rettet i .21, samt om man ikke kunne lave en side til releasenotes. Der skulle kun være mindre fejlrettelser i .21. Siden ville han bringe videre...
Omdømme 2
@gicl.dk Spændende.. Jamen du har jo nok ret at det er noget site specifikt.

Dog kan jeg lige tilføje at hastigheden også er meget lavere end før..

Efter opdateringen kan jeg trække ca. 400-450mbit downstream, men så dog ca. 500 op.
Omdømme 5
Badge +1
Så har jeg også fået opdateret softwaren til FAST3890_TDC_50.10.21.T5. Umiddelbart kan jeg ikke konstatere forringelser i hastighed: Får ca 550 Mbit op og ned i Speedtest
Omdømme 7
Badge +7

Efter opdateringen kan jeg trække ca. 400-450mbit downstream, men så dog ca. 500 op.

Hej Mr.Flopp

Jeg er ærgerlig over at læse, at du oplever problemer med forbindelsen 😞

Kontakt os gerne på en af de platforme vi yder direkte support på, så vi kan få set på din forbindelse i systemet og evt. oprettet en fejlmelding.

Nu ved jeg ikke hvad er er af ekstraudstyr tilsluttet modemmet, men hvis der er noget, så kan du evt. prøve at pille det fra og se om det er med til at "stresse" modemmets cpu.
Omdømme 2

Hej Mr.Flopp

Jeg er ærgerlig over at læse, at du oplever problemer med forbindelsen :(

Kontakt os gerne på en af de platforme vi yder direkte support på, så vi kan få set på din forbindelse i systemet og evt. oprettet en fejlmelding.

Nu ved jeg ikke hvad er er af ekstraudstyr tilsluttet modemmet, men hvis der er noget, så kan du evt. prøve at pille det fra og se om det er med til at "stresse" modemmets cpu.

Jeg skal naturligvis nok lige forsøge at nulstille modem og sætten en PC direkte på, meeen.. det er nu et interessant sammenfald at tidspunktet for opdatering er ens med disse problemer.. ;)

Når jeg har testet (tør ikke før jeg har et par timer uden børn og lignende der bruger det, vil jeg kontakte Jeres support og forsøge at åbne en sag.
Omdømme 5
Badge +1
Mit modem er nu også opdateret til 50.10.21.T5
Min forbindelse er nu endnu værre til at gå ned, og kan kun max holde sig kørende i 6-12 timer Herefter opstår der også her massivt pakke-tab og forbindelsen dør. En genstart af modem reetablerer forbindelsen. Jeg kan ligeledes fremprovokere fejlen ved at stresse modemmet en smule.
Omdømme 5
Badge +1
Er der nogen med problemer med Sagemcom 3890, der har prøvet med en galvanisk adskiller på antennekablet?
Omdømme 5
Badge +1
Min forbindelse er nu endnu værre til at gå ned, og kan kun max holde sig kørende i 6-12 timer Herefter opstår der også her massivt pakke-tab og forbindelsen dør. En genstart af modem reetablerer forbindelsen. Jeg kan ligeledes fremprovokere fejlen ved at stresse modemmet en smule.

Samme problem her. Genstarter før jeg streamer en film for at sikre det virker. Noget kunne tyde på en eller flere memory leaks, som får routeren til at fejle over tid.
Omdømme 7
Badge +7

Samme problem her. Genstarter før jeg streamer en film for at sikre det virker. Noget kunne tyde på en eller flere memory leaks, som får routeren til at fejle over tid.

Jeg er også nødt til at genstarte ofte med .21 softwaren.

Besvar