Wifi forsvinder kortvarigt når skærm tændes på ipad & iphone | YouSee Community
Spørgsmål

Wifi forsvinder kortvarigt når skærm tændes på ipad & iphone

Jeg har et problem hvor den smidder mig af wifi lige i det jeg tænder skærmen op på ipad og mobil, så forsvinder wifi lige kortvarigt nogen sekunder før wifi buerne kommer frem igen, på mobil viser den ¤G og lidt efter kommer wifi så igen. Dvs. den app jeg bruger til noget musik som jeg streamer til en hifi boks at den lige disconnecter i appen fordi den mærker der ikke er net. Har testet på andre netværk og der gør den det ikke kun på mit eget. Har snakket med yousee support flere gange men der er ikke mere de kan gøre. Fik sågar ombyttet mit modem i går til nyeste generation 3 for at se om det ville hjælpe, men stadig samme problem. Og jeg ved ikke om jeg vil betale for at få en tekniker ud. Det er lige sket inden for de sidste 2 uger. Tænkte også om det kunne være pga. nyeste updatering fra apple til ios 12.4, men eftersom den kører fint på andre netværk jeg har testet med kan det næsten ikke være det. Så jeg er lidt lost.

This topic has been closed for comments

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej MS-ERIK

Tak for det - det havde jeg ikke spottet til at starte med 🙂

Så må snakken kører videre i den tråd med alle svarene og så stopper vi for yderligere trafik i denne.

Ps. jeg har rettet linket og melder videre.
Omdømme 7
Badge +3
Hej @Kasper og @Tom-H

Der er lidt forvirring da denne tråd er oprettet to gange. De øvrige indlæg findes i den anden tråd på adressen:

https://forum.yousee.dk/bredbaand-oevrigt-40/wifi-forsvinder-kortvarigt-naar-skaermen-taendes-paa-ipad-iphone-104865

Beklager at linket ikke er klikbart, et eller andet virker ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Tom-H

Jeg har prøvet at give et forslag her - måske hjælper det 🙂
https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-52/mit-netvaerk-er-pludselig-ikke-laengere-et-sikret-netvaerk-via-ipad-104824#post145523
Og meget mystisk når jeg åbner browseren på ipad eller iphone og ind på myip.dk, så skriver den under IPv4 "Could not determine any IPv4 address"

Der skal den jo skrive min ip adrresse ligesom den gør når jeg tester på min computer som kører med fast kabel. Ringede lige til min far og fik ham til at teste på hans ipad hjemme hos dem og der skriver den fint hans IP adresse. Så der er noget galt et sted.