Spørgsmål

WIFI booster og Samsung produkter.


Nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan tilkoble på netværk via boost med min Samsung S10

og Samsung smart TV. 
Jeg kan koble mig på netværket hvis jeg genstarter den kablede boosterboks,  men efter et stykke tid bliver jeg smidt af igen og kan ikke koble på igen. Telefonen skriver godkendelsesfejl.

Slukker jeg for boostersættet og kobler mig på routeren er der ingen problem.

Nogen forslag??

 

Bh Godsvig


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Bruger du 2,4 eller 5 GHz? 

Undskyld det meget sene svar.

Jeg kan slet ikke koble mig på bossteren med Samsung produkter, hverken 2,4 eller 5 GHz

 

Yousee kan heller ikke løse problemet.:rolling_eyes:

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Godsvig 

Oplever du stadig problemer? 

Vi har nemlig opdateret vores Wi-Fi boostere i sidste uge - se denne tråd også:
https://forum.yousee.dk/bredbaand-oevrigt-40/wifi-booster-problem-105359#post149268

 

Hej Kasper.

Det har virket uden problemer de sidste 24 timer. :thumbsup:

Det undrer mig dog at det kun er 2 ud af 3 boostere der har fået ny firmware.

Opdaterer de selv firmwaren? 

Jeg kan se at 2 af mine enheder er 2 67 8 og den sidste 2 55 2

Omdømme 5
Badge +7

Hej Kasper.

Det har virket uden problemer de sidste 24 timer. :thumbsup:

Det undrer mig dog at det kun er 2 ud af 3 boostere der har fået ny firmware.

Opdaterer de selv firmwaren? 

Jeg kan se at 2 af mine enheder er 2 67 8 og den sidste 2 55 2

Hej Godsvig

De henter den automatisk. Man kan være heldig at tvinge det igennem ved et genstart, men ellers bør den selv hente den inden længe. 

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar