Spørgsmål ang. Teknikker besøg og forskellige oplysninger fra support. | YouSee Community
Spørgsmål

Spørgsmål ang. Teknikker besøg og forskellige oplysninger fra support.

Jeg ringede mandag d. 03/04-2017 kl. 14:10 og ønskede hjælp da jeg ikke kunne få mit nye udstyr til at virke. Jeg fik en høflig og behagelig person fra support til at hjælpe men intet vi gjorde virkede ikke.

Han sagde at vi skulle have en tekniker ud og kigge på det, og da jeg har ca. en time fra arbejde så sagde han at han ville noteret dette i sagen.

Jeg bliver i dag kl.12:32 ringet op ad teknikeren der siger at han er der indenfor ca. 25 min. Jeg siger hvad jeg aftalte med ham fra support, og svaret jeg får er. ”så kan jeg ikke komme da du ikke kan være hjemme inden”.

Jeg ringer der efter til support og der bliver lavet en sag, som skal videre til ”back-office” (mener de hed dette). Support med arbejderen siger at det er en god service de tilbyder når du skriver at det vil tage lidt længere til at komme hjem. Han siger at Back office vil ringe hurtigt, ca 30 min.

Her kl. 14:10 ringer jeg til support igen, da jeg intet har hørt og får at vide at back officer har skrevet i min sag at jeg skal bede om en ny tid til at få besøg at en tekniker. Endvidere siger denne supporter at det med at skrive at man ikke kan nå det inden for 30min, SLET IKKE ER NOGET I GØR.

Jeg synes dette er lidt træls at man ikke kan regne med de ting man for at vide.

Jeg har skrevet alle tidspunkter så i evt. kan finde de samtaler, og bekræfte dette.

Nu står jeg med et internet der ikke virker og har skulle virke siden sidste fredag, plus jeg ved ikke hvornår jeg kan finde en dag og arbejde hjemme, da jeg er 100% afhængig af internet, da jeg laver intranets til daglig.

Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til at løse dette, da jeg er tæt på at finde en anden udbyder allerede, da jeg ikke føler at jeg får noget brugbar hjælp pt.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Løvbo

Jeg håber du har fået signal igen ellers vil jeg anbefale dig at kontakte vores support endnu en gang.

Vi beklager den dårlige oplevelse.

Besvar