Spørgsmål

Spam mails

Jeg har været inde i YouSee forum vedr. spam mails.
Jeg ser at der er mange andre som har det samme problem med Spam mails.
Bliver der fra YouSee gjort noget for at få orden på dette problem ?
Tilsyneladende så virker " Indstillinger for Spammail " ikke.
Eller er det fordi man ikke er tilmeldt YouSee spam filter ordning, som jeg har læst koster ekstra.
Hvis det er tilfældet, så burde det efter min mening være med i abonnementet på bredbånd hos YouSee, idet jeg synes at man betaler nok i forvejen for dette bredbånds abonnement.

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Jeg har et meget velfungerende spamfilter på min webmail kontohos YouSee.
Omdømme 7
Badge +6
Skift til at anvende POP3 mail. Så står dørene helt åben for at filtrere spam mails effektivt.
Man kan eks. gøre det i mail programmet Thunderbird der har et ganske udmærket spamfilter, det er bare et spørgsmål om at sætte det rigtig op til at blive en effektiv spam dræber.

Man kan også som ekstra downloade og installere Mailwasher Free, som kigger efter mails hver man man starter computeren op, hvor den ikke henter en eneste mail ned.
Med den kan man så rydde op i ens indbakke på serveren ved at blackliste og slette det man ikke gider at modtage og så dernæst starte ens mail program op og så kun hente de mails man gider at læse.
Også kun et spørgsmål om at lære det program at kende og sætte den op til at blive en effektiv spam dræber.

Det er mig også en gåde hvorfor folk bliver ved med at satse på det webmail, for mail via POP3 er nu noget nemmere og mere bekvemt end webmail.

Besvar