Sagemcom modem kan ikke få forbindelse til internettet | YouSee Community
Spørgsmål

Sagemcom modem kan ikke få forbindelse til internettet

Hej,
Jeg har netop fået tilsendt et nyt Sagemcom modem, fra Yousee men kan ikke få det til at virke. Når jeg forbinder det, begynder modemet med at opdatere software. Så genstarter det og opdatere igen, dette sker et par gange. Efterfølgende så prøver det at få forbindelse ved at blikke i upstream, bagefter downstream, også i internet, for derefter at begynde forfra.

Jeg skal have besøg af en Yousee tekniker for at løse det, åbenbart, men det undre mig bare fordi jeg har et netgear modem, som jeg har brugt tidligere der fungere fint. Forstår ikke at det skulle være en teknisk fejl på signalet som de kalder det.

Er der nogle som har oplevet samme fejl på Sagemcom modemet, og fået det løst?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det tager lang tid at opdatere. Spørgsmålet er om du giver tid nok. Vi havde en 3890 router, som ikke ville opdatere. Den gik dog fint på nettet, men genstartede hyppigt, når YouSee forsøgte automatisk at opdatere det.
Alle opdateringerne for lov til at køre færdigt, men den får bare ikke forbindelse til internettet. Den har stået hele natten uden at få forbindelse til nettet.
Omdømme 7
Badge +7
Så har du vist ventet længe nok 🙂 Har du prøvet at nulstille din router. Så ruller den tilbage til den oprindelig software, og den vil sikkert også hente den seneste opdatering. Vores nuværende 3890 går nogen gange i koma, men en nulstilling bringer den til live igen.
Jep, jeg har også prøvet at nulstille den og starte forfra men det hjalp heller ikke. Den vil bare ikke få forbindelse til internettet.

Det er bare mærkeligt når det fungere fint med det gamle Netgeat router som vi har kørt med fra yousee, og nu hvor vi så tilslutter til Sagemcom så virker det ikke.

Besvar