Realtidsscanning i Sikkerhedspakken får Outlook (Mac) til at stoppe/fryse hele tiden | YouSee Community
Spørgsmål

Realtidsscanning i Sikkerhedspakken får Outlook (Mac) til at stoppe/fryse hele tiden

  • 5 februar 2019
  • 1 kommentar
  • 167 visninger

Hej,
Når jeg har realtidsscanning slået til, oplever jeg at Outlook for Mac hele tiden stopper op og "fryser" - jeg får den spinnende badebold i 3-5 sek. - f.eks. hver gang jeg starter med at taste et navn i TIL feltet i en e-mail, eller når jeg starter en søgning i mine mails. Det er virkelig en produktivitets-dræber, som gør at jeg er nødt til at slå realtidsscanning fra, når jeg bruger Outlook, hvilket er nærmest hele tiden...

Er der en måde jeg kan tilføje Outlook som en "undtagelse" ift. realtidsscanning eller på anden måde få det til at køre mere optimalt?

Jeg kører følgende konfiguration:
Macbook Pro - MacOS Mojave 10.14
Yousee Sikkerhedspakke version 16.4 (15923)
MS Outlook for Mac ver. 16.21 (190117) - Office 365 Subscription

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Simon Stieper

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Simon

Jeg kan se, at der ikke rigtig kom gang i denne tråd.

Det lader ikke til, at du har nyeste version af Sikkerhedspakken, så prøv at opdatere eller af- og geninstallere og se om det ikke løser problemet 🙂

Besvar