Ps4 og efter opdatering af Yousee ingen forbindelse | YouSee Community
Spørgsmål

Ps4 og efter opdatering af Yousee ingen forbindelse

Hej er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at få min datters ps4 til at kører igen efter en opdatering hos yousee kan PS4 pludselige ikke finde vores wifi forbindelse.

Jeg har prøvet det meste jeg mente der skulle kunne klare dette, men når forbindelsen checkets siger den at IP adressen er mislykket.... her plejer vi ikke at skrive noget bare finde wifien og indsætte koden....

er der nogle er jer kloge folk her der kan hjælpe ....

Tusinde tak og god jul

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej TiaDeeLarsen

Jeg kan se, at du ikke har fået gang i tråden, så jeg byder lige ind.

Først ville jeg tjekke at Wi-Fi delen virker på en anden enhed, så vi ved at routeren virker og sender et netværk ud. Derefter ville jeg prøve at sætte netværkindstillingerne op på ny inde i indstilingerne på PS4 (Se guide nedenfor). Altså sikre mig, at den står til trådløst valg og søge efter netværk.

Jeg fandt denne hjælpeartikel på PlayStations side:
Opsætning af internetforbindelse på PlayStation 4

Jeg håber I har fået det løst 🙂
står i nøjagtig samme situation. Kan læse mig til at at PS4 ikke kan køre på 5 ghz signal, men min router vil kun køre på 5 ghz signalet? what to do
Omdømme 7
Badge +7
Har du en router fra YouSee med kun 5 GHz wifi, skal du først prøve at nulstille routeren. Virker det ikke, så ringer du til YouSee på 70 70 40 40. Har selv en 3890 router fra YouSee som permanent har slået 2,4 GHz wifi fra. Vi bruger selv kun 5 GHz, men vil have den byttet, da en del gæster kun har 2,4 GHz på deres mobile enheder.
Omdømme 7
Badge +7
@TiaDeeLarsen
Vi havde samme problem med en tidligere 3890 router fra YouSee. DHCP serveren i routeren ville pludselig ikke give en IP adresser til min bærbare. Jeg løste det ved manuelt at sætte en adresse ind som passede med de andre i brug. Routeren blev siden byttet, da den ikke ville opdatere software i router. Prøv at nulstille router og måske prøve at slå DHCP fra og til igen i router. Hvilken router fra YouSee har du?
Tusinde tak for hjælpen slangefar.. jeg restartede routeren og bum røg den tilbage til primær 2,4 GHz indstillling og med det samme fandt PS4 netværket ??

Besvar